Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo B2B SPECIALIST in Tourism Industry with GERMAN

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vysokoškolské
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


This is your chance to enjoy a beautiful experience living in a wonderful city and have the opportunity to work in a young and vibrant company!


Would you like to use languages on daily basis? Do you have passion for international environment?


An amazing opportunity to work for the biggest international company in its industry, operating all over world!


This person will join a dynamic and highly collaborative team responsible for processing internal queries, resolving outstanding issues, communicating service problems to the relevant teams, and maintaining excellent support-related communication.


We are currently looking for applicants with fluent English or German to:

  • Solve requests and issues
  • Analyze, diagnose and deliver known solutions to complex challenges
  • Account management
  • Responding to inventory management inquiries
  • Maintaining strong vendor relations
  • Working closely with other departments for the best resolution
  • Maintain strong vendor relations
  • Provide reactive advice and support to customers, suppliers and vendors
  • Record all client activity in various systems
  • To work effectively as part of a team, developing effective and supportive relationships with colleagues (close cooperation with sales and marketing team)


Time to Apply! This might be your chance to give your career a little twist!


Note: This is not a call centre role!

Požadujeme

The successful candidate should have the following attributes:

  • Fluent proficiency & comprehension in German
  • Highly organized and detail oriented person
  • Strong communication and presentation skills
  • Ability to solve problems quickly and effectively
  • Team Player/ Customer Oriented
  • Co-ordination of multiple tasks at varying stages of completion
  • Familiarity with updating records accurately
  • Willingness to co-operate with others and work to the greater good

Nabízíme

  • Generous package of benefits applies (Meal vouchers, 25 days of annual leave per calendar year, Wellness and Fitness Reimbursement Benefit, etc.)
  • International environment
  • Very nice modern offices
  • Opportunity to build your career with global company
  • Daily use of foreign languages
  • Work in multinational team and company
  • Excellent initial and follow-up training

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

WELLNESS PORADCE--VÝŽIVOVÝ KONZULTANT
Nabízíme vedlejší činnost. Práce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis. Vedlejší činnost při zaměstnání. Práce na 2-3 hod. denně. Vynikající finanční ohodnocení. Nabízíme práci klientského poradce/kyně. Vhodné na vedlejší činnost. 2 ...
Radka Lenka Urbánková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Specialista back office
1. osobní komunikace s klienty na firmě 2. oslovování stávajících zákazníků evidovaných v databázi 3. zjišťování spokojenosti a dalšího rozvoje spolupráce se stávajícími zákazníky ...
Express Alarm Czech s.r.o. Plkovská 1, Praha 9 Plný úvazek
aktivní
Vedlejší činnost vedená z domova,práce 2-3hod. denně, Příjem 8-12...
- sestavování programů klientům(redukce váhy,analýza stavby těla atd.) - komunikace se zákazníky/ klientský servis v oblasti wellness - rozvoj firmy - organizace obchodu - není vhodné jako krátkodobá brigáda-preferujeme dlouhodobo ...
Ondřej Týle ČR a SR Brigády
aktivní
Komerčně-technický pracovník (Praha)
- klientské poradenství ohledně pronajímaného zařízení a jeho používání - výdej, příjem a evidence pronajímaného zařízení ze skladu a na sklad a s tím spojená administrativa
Boels Rental Praha Plný úvazek
aktivní
Podpora prodejny - 20.000,- Kč
• Poskytování informací zákazníkům ohledně novinek v prodejně • Podpora prodejního týmu • Aktivní podpora marketingových strategií prodejny • Jednoduchá administrativa • Ochrana majetku klienta • Komunikace s policií • Práce pro o ...
Mark2 Corporation Czech a.s. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády
dnes
SOURCING ANALYST WANTED
Ref. č.: 20-28-228709. NEW PROJECT IN PROCUREMENT OPENED, TOP COMPANY WAITING FOR SPECIALISTS!<br/> <ul> <li> Do you speak fluent ENGLISH plus ITALIAN?</li> </ul> <ul> <li> Are you communicative, able to multitask and have strong ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno