Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo BACK OFFICE ASSISTANT (20.000 - 25.000,- Kč)

aktivní
Advantage Consulting, s.r.o.
Místo pracoviště
Uherské Hradiště
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Jste pozitivní, reprezentativní osobnost a ovládáte anglický jazyk? Máte zkušenosti s asistentskou pozicí a chcete uplatnit své schopnosti?

Pak čtěte dál!

Úspěšná výrobní společnost hledá kandidátku/kan­didáta na pozici:

BACK OFFICE ASSISTANT (20–25.000,– Kč)* Komplexní zajištění chodu kanceláře

  • Přímá spolupráce s ředitelem firmy
  • Podpora pro majitele firmy v zahraničí
  • Organizace služebních cest
  • Zajištění průběhu návštěv zákazníků a dodavatelů
  • Každodenní komunikace v angličtině (telefonáty, emaily)
  • Rezervace letenek, ubytování, zpracování cestovních příkazů

Požadujeme

  • Min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • Zkušenosti na obdobné pozici
  • Komunikativní angličtinu
  • Dobrou znalost práce s PC (MS Office, internet)
  • Pečlivost, výborné organizační schopnosti
  • Pozitivní myšlení, systematičnost
  • Flexibilitu, loajálnost, diskrétnost
  • ŘP sk. B

Nabízíme

  • Různorodou práci v nadnárodní společnosti
  • Moderní prostředí
  • Prostor pro seberealizaci, možnost uplatnění organizačních a komunikačních schopností
  • Velmi dobré finanční ohodnocení s ohledem na pracovní výsledky
  • Roční prémie
  • 5 dní dovolené navíc
  • Vzdělávání, jazykové kurzy
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Místo výkonu práce: okres Uherské Hradiště

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST- FRENCH + CZECH
Ref. č.: 10-28-223325. For our client - successful international company - we are looking for the right candidate for the position of CUSTOMER SERVICE SPECIALIST - FRENCH + CZECH<br/> <br/>Job description: <ul> <li> promotion, s ...
Grafton Recruitment s.r.o. Vsetínsko Plný úvazek
aktivní
samostatný/á administrativní pracovník/pracovnice
vzdělání ekonom. směru, znalost PC (Word, Excel), možnost kratšího úvazku, plat dle délky praxe, pouze životopis na e-mail do 8.12.2016
Základní škola T.G.Masaryka, Uherské Hradiště-Mařatice... 1. máje 55, Uherské Hradiště Plný úvazek
včera
Administrativní pracovník
Výborná znalost AJ nebo NJ, kontakt e-mailem
UVED company s.r.o. Mariánské náměstí 73, Uherské Hradi... Plný úvazek
aktivní
pracovník oddělení zpracování zakázek
SŠ/VŠ vzdělání, nejlépe tech., staveb. zaměření, velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem podmínkou, znalost čtení tech. dokumentace velkou výhodou, znalost AJ výhodou, výborné komunikační dovednosti, schopnost pracovat v týmu, odpo ...
ALGECO s.r.o. Brněnská 701, Staré Město Plný úvazek
aktivní
Operátor zákaznické podpory/administrativní pracovník
Vyřizování požadavků klientů na dohledovém centru, aktivní komunikace se zákazníky, vyřizování objednávek, zpracování smluv, mailová komunikace a korespondece se zákazníky, administrativní práce. Dobré komunikativní schopnosti, ŘP ...
Dat, s.r.o. Jiřího z Poděbrad 1212, Uherské Hra... Plný úvazek
aktivní
telefonista/ka
Práce na DPP, možnost vykonávat z domova. Vxsoká spolehlivost a komunikace s klientem na velmi odborné úrovni.
VaM FIDELTA s.r.o. Zerzavice 2146, Staré Město Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno