Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Back office Manager, ref. č. IV 043

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Naším klientem je významná zahraniční společnost, která má již několik desítek let tradici v prodeji omítkových směsí a zateplovacích systémů.

V rámci organizačních změn hledáme kvalitního manažera s těmito předpoklady:
 

  • zkušenosti s řízením týmu pracovníků podmínkou
  • znalosti z oboru účetnictví výhodou.
  • uživatelská znalost práce s PC (MS Office, WIN 7 a vyšší) 
  • pokročilá znalost práce s MS Excel (kontingenční tabulky, podmínkové a vyhledávácí funkce, apod.)
  • znalost práce s Money S5 výhodou
  • znalost NJ výhodou


Pracovní náplň:

  • Vedení týmu pracovníků z různých oblastí – 3 pracovníci prodejny, 2 pracovníci z logistiky, 1 až 2 pracovníci z administrativy (fakturace), 1 až 2 skladníci. Uchazeč bude plně zodpovídat za chod tohoto úseku. V rámci tohoto úseku se bude podílet na přípravách pro každoroční audit. 
  • Podílí se na řízení firmy.
  • Účastní se pravidelných porad obchodního týmu a porad Úsekových vedoucích.
  • Společně s Obchodním ředitelem řeší operativní záležitosti vztahující se ke svěřenému úseku, připravuje pro OŘ podklady pro sledování nákladovosti dopravy jednotlivých obchodníků.
  • Zodpovídá za inventury všech skladů (prodejní sklad v Brně, konsignační sklady u zákazníků, sklad strojů).
  • Jednání s dopravci – domlouvání obchodních podmínek v oblasti logistiky, controling faktur za dopravu. Společně s dispečery řešení operativních záležitostí z oblasti logistiky.
  • Příprava analýz dle požadavku vedení společnosti a úsekových vedoucí z ostatních oddělení (servis, obchod, výrobna).
  • Pro obchodní zástupce připravuje přehledy prodeje, na základě kterých je pro OTZ počítána mzda.



Nástup: možný IHNED

Nabízíme

  • průměrnou mzdu cca 50.000 Kč.
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Stravenky
  • Firemní jazykové kurzy

Jiná sdělení

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno