Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Back office referent/-ka

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
28000

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta zabývajícího se vývojem software hledáme vhodné kandidáty na pozici Back office referent/-ka.

Náplň práce:

  • zajištění procesu nabídka-poptávka-fakturace
  • komunikace se zákazníkem (např. ohledně fakturačního procesu) 
  • komunikace s externími členy týmu (právníci, grafici)
  • synergická interní komunikace (např. s projektovými vedoucími)
  • administrativní podpora marketingu (výzkum a strategie)
  • podpora reklamních aktivit (např. koordinace a organizace kompletace tisku, reklamní předměty atd.)
  • kontrola CI
  • vybudování a správa prezentační dokumentace
  • distribuce materiálu (doklady, podklady, smlouvy…)
  • finalizace a formátování obchodních nabídek
  • pomoc při organizaci např. veletrhů, interních školení, klientských návštěv apod.
  • údržba smluvních dokumentů (v digitální i papírové podobě)
  • vytvoření a správa šablon
  • kompletace právních podkladů
  • podpora při ISO procesech
  • reporting nadřízeným

Požadujeme

  • SŠ / VŠ nejlépe ekonomického směru
  • AJ plynně – mluvená i psaná
  • NJ slovem i písmem výhodou, ne podmínkou
  • pokročilý uživatel PC, vč. znalosti grafických programů (minimálně základy), cit pro design
  • obchodně orientovaná osobnost
  • organizační talent
  • samostatnost
  • zkušenosti z oblasti marketingu
  • zkušenost s fakturačním procesem
  • právní povědomí v oblasti vytváření a udržování obchodních smluv (smlouvy, předsmluvní přípravy, dodatky ke smlouvám)
  • orientace v českých a zahraničních smluvních vztazích
  • komunikativnost, asertivita, proklientský přístup
  • zodpovědnost, důslednost

Nabízíme

  • zázemí stabilní, úspěšné a rozvíjející se společnosti
  • zajímavou práci na mezinárodních outsourcingových projektech
  • možnost zahraničních pobytů
  • kariérní růst
  • jazykové a odborné kurzy
  • možnost dalšího studia a vzdělávání
  • další zajímavé firemní benefity


Nástup: ihned nebo dohodou
Lokalita: centrum Prahy
Plat: 28 000,–Kč

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
VEDOUCÍ KANCELÁŘE- zkušenosti- ANGLIČTINA
Ref. č.: 19-12-222853. Hledáte práci v kanceláři, kde Vám čas bude utíkat a nebudete pouze "ťukat" data do počítače? Preferujete širší agendu, přičemž práce s čísly Vám nevadí a využívání angličtiny na denní bázi je pro Vás benef ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
OFFICE MANAGER s AJ, part time, 15-20 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-12-221439. Máte zkušenosti v oblasti office managementu a baví Vás organizování a zařizování provozních věcí v kanceláři? Hovoříte anglicky?<br/> <br/>V současné době hledáme kandidáta na pozici Office manager na část ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 1 Zkrácený úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno