Popis pracovní nabídky
- Péče o stávající klienty na zákaznické lince
- Aktualizace klientských dat a informací v interních systémech
- Zjišťování potřeb klientů a komplexní řešení jejich dotazů
- Aktivní nabídku vhodných bankovních produktů stávajícím klientům banky
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Velmi dobré komunikační dovednosti
- Proklientský přístup
- Chuť učit se novým věcem
- Uživatelskou znalost práce na PC
- Výbornou znalost českého jazyka
- Komunikativní znalost anglického jazyka velkou výhodou
- Časovou flexibilitu – ochota pracovat na směny (cca jeden víkend v měsíci, jedna noční směna)
Nabízíme
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Balík zaměstnaneckých benefitů: dovolená navíc, stravenky, příspěvky na pojištění, příspěvky na volnočasové aktivity
- Práci na hlavní pracovní poměr
- Otevřené a příjemné pracovní prostředí
- Odborná interní a externí školení