O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- běžná administrativa spojená s vyřizováním požadavků klientů banky na přepážce
- poradenské služby v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací drobného a komerčního bankovnictví
- aktivně nabízet a prodávat produkty bankovní instituce
- uzavírání smluv s klienty na pobočce banky
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání s maturitou
- praxe v osobním prodeji, telefonickém prodeji či výzkumu trhu (i brigádně)
- výborné komunikační a prodejní dovednosti
- znalost práce s PC (MS Word, MS Excel)
- samostatnost, iniciativa, vstřícný přístup
- příjemné a profesionální vystupování
- schopnost týmové spolupráce
Nabízíme
Zázemí stabilního zaměstnavateleMožnost profesního růstu v oblasti bankovnictví
Základní mzda 20 - 22000,- Kč + bonusy
Práce na hlavní pracovní poměr / pracovní smlouva
Odpovídající zaměstnanecké výhody