Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Branch Manager Liberec

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Liberec
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

Náplň práce (hlavní úkoly):

  • 50% obchod
  • 30% people management
  • 20% procesní management


Obchod:

  • Rozvoj místního trhu, vyhledávání obchodních příležitostí
  • Stanovení obchodní strategie a přístupu k trhu
  • Plánování všech obchodních aktivit: akviziční telefonáty, schůzky i mailing
  • Pro aktivní účast a koordinace všech těchto obchodních aktivit
  • Vytváření dlouhodobých vztahů s klíčovými klienty i potenciálními zákazníky
  • Příprava a aktualizace contact-chainu
  • Příprava a prezentace obchodních nabídek
  • Nabízí další doplňkové služby (Cross selling)


People management:

  • Koučuje a rozvíjí podřízené zaměstnance (konzultanty)
  • Vyhodnocuje klíčové pracovníky, stavuje si svého nástupce
  • Motivuje a povzbuzuje konzultanty k dosahování excelentních pracovních výkonů
  • Monitoruje a vyhodnocuje KPIs svých podřízených
  • Zajišťuje, že všechny HR procesy na pobočce odpovídají firemním standardům (roční hodnocení, proces náboru zaměstnanců apod.)


Procesní management:

  • Zastřešuje efektivní pracovní procesy na svěřené pobočce v souladu s firemními předpisy a směrnicemi
  • Zodpovídá za řízení pobočky – plnění budgetu, pravidelný reporting, řízení nákladů
  • Vyplňuje pravidelné reporty a vyhodnocuje reporting svých podřízených
  • Účastní se pravidelných meetingů


Společnost Randstad, druhý největší poskytovatel personálně-poradenských služeb na světě, hledá z důvodu rozšiřování svých aktivit do svého interního týmu kolegy/kolegyně na pozice Branch Manager v Liberci.

Požadujeme

  • VŠ vzdělání (obor personalistiky výhodou)
  • Pracovní zkušenosti: min. 2–3 roky na pozici konzultanta; či 1–2 roky zkušeností na managerské pozici (v oblasti obchodu)
  • PC znalosti – běžná uživatelská úroveň – MS Office, Internet
  • Jazyková vybavenost – AJ na úrovni C1
  • Řidičský průkaz sk. B
  • Obchodní drive

Nabízíme

Nabízíme:

  • různorodou a zajímavou práci
  • přátelský tým spolupracovníků
  • motivující finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • kvartální bonusy
  • práci v dynamické rostoucí společnosti – možnost dalšího rozvoje

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

MARKETINGOVÝ PRACOVNÍK/CE PRŮZKUMU HRAČEK
POŽADUJEME: * uživatelská znalost práce na PC (Excel, Word) * komunikativnost a zodpovědnost za svěřené úkoly * ochotu učit se novým věcem * časovou flexibilitu a odolnost vůči stresu * zkušenosti v oblasti komunikace se zákaz ...
JK & pictures Sv. Kopeček s.r.o. Sovova 584/2, Liberec Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno