Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha 1
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha 1

Volné pracovní místo BRIGÁDA VE FINANCÍCH S AJ a NJ/FJ, 120 Kč/hod.

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Zkrácený úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
120 Kč/hod

Popis pracovní nabídky


Máte zájem o oblast financí? Chcete získat praxi? Mluvíte dobře anglicky a k tomu komunikativně německy či francouzsky? Jste flexibilní na 20–25 hodin za týden? Pošlete svůj životopis!


Náplň práce:
  • zadávání faktur do interního systému
  • práce na PC
  • administrativa pro oddělení financí
  • komunikace se zahraničními pobočkami


Pracovní doba: 20 hodin týdně, flexibilně dle domluvy, spolupráce na 3 měsíce s možností prodloužení
Lokalita: Praha 1
Plat: 120 Kč/hod.
Nástup: IHNED

Požadujeme

  • vhodné pro studenty VŠ oboru finance
  • angličtina na výborné úrovni a němčina/francou­zština na komunikativní ú­rovni
  • zkušenosti z administrativy
  • flexibilita, pečlivost a samostatnost

Nabízíme

  • možnost denní komunikace v angličtině
  • získání administrativní praxe

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Opportunity for French speakers - Relocation to Prague - up to 14...
Ref. č.: 20-28-221565. THIS ROLE IS SUITBALE FOR GRADUATES INTERESTED IN MOVING TO PRAGUE.<br/> <br/>We have a nice opportunity available for candidates speaking English and French and seeking an interesting job in international ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno