Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Business Service Representative with GERMAN

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha-centrum
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské
Hrubý plat
30000 - 35000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky

A prestigious international company providing financial services worldwide is currently expanding in Prague and seeks new colleagues to join their teams.


This is a great opportunity to get challenging job, where you can utilize individual approach towards customers, to maintaing high standards of customer service and solve rising problems.


Your responsibility will be mainly to respond to specific questions regarding invoices and all Accounts Payable queries via phone call and e-mail, log complaints and provide a high standard of Customer Service. By providing information, options, and an unbeatable level of service you’ll make customers happy—today and going forward.


Essential Job Functions:
  • Solves customer problems within company service policies and guidelines, utilizing approved procedures;
  • When non-routine issues arise, selects from clear cut courses of action for next steps or escalates;
  • Answers any billing questions, informs customers of billing and installation procedures and processes payments
  • Perform other duties as requested.


Note: This is not a call centre role!!!!

Požadujeme

  • Excellent communication and problem solving skills
  • Proactive and initiative-driven approach
  • Language skills – communicative level of English, German excellent required
  • Customer service experience preferred
  • Ability to follow specific processes, exercising initiative and flexibility as appropriate
  • Ability to adapt communication styles and interact well with a large and diverse group of employees and customers in order to complete tasks
  • Computer skills to an advanced level / MS Office knowledge
Team work is a must while ensuring follow up on individual responsibility




This position is suitable for both fresh graduates and candidates with work experience.

Nabízíme

  • Attractive benefits package is offered – 5 weeks of holidays, life and pension insurance and many more
  • Motivating financial remuneration
  • Interesting job in a prestigious international healthcare company
  • Highly professional and casual environment

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno