Volné pracovní místo BUSINESS SUPPORT MANAGER / QUALITY ASSURANCE
O firmě
(S)tegmann Czech s.r.o. patří do koncernu 7(S)Personal, který pracuje v oblasti lidských zdrojů již více než 30 let. Hledáte-li zaměstnání, dokážeme Vám pomoci – nabídka práce on-line. Důraz v naší činnosti klademe na práci s lidmi, s našimi klienty, zaměstnání a s uchazeči o práci.Naše bohaté zkušenosti v oblasti personalistiky a detailní znalost trhu práce nám umožňují rychle reagovat na Vaše potřeby. Individuální přístup a vhodná kombinace portfolia služeb jsou naší předností. Řídíme se obecně platnými zásadami slušnosti a zákony obchodní politiky: diskrétnost, profesionalita, informovanost , spolehlivost a osobní přístup.Nejsme pouze běžnými „sběrateli životopisů“. Provádíme výběrová řízení na vysoké profesionální úrovni.Tato služba zahrnuje vše od personálního poradenství, výběru kandidátů, testování jejich profesních dovedností a osobnostního profilu až po následné doporučení vhodných uchazečů. Pracujeme s vlastní bohatou databází a s masivní inzertní podporou.Naše jednání je vždy otevřené a upřímné. Spolupracujete s vysoce profesionálními, kvalifikovanými poradci, kteří mají bohaté zkušenosti s lidskými zdroji, psychologií a vzděláváním.Popis pracovní nabídky
Chcete se stát součástí týmu úspěšné společnosti?Jste výborný stratég, realizátor a manažer?
Máte zájem dále prohlubovat svou kariéru tím správným směrem?
Pokud ano, pak jste pro nás vhodným kandidátem a tato nabídka je určena právě Vás.
Náplň práce:
- Kontrola a řízení kvality poskytovaných služeb
- Návrh opatření pro zajištění a zvýšení úrovně a kvality služeb (vzdělávací materiály, akce, nová školení)
- Sledování situace a vývoje na trhu realitního zprostředkování v ČR a návrh odezev v rámci společnosti
- Řízení procesu reklamací a návrh evtl.postihů a řešení sporů
- Dohled na kvalitu poskytovaného vzdělávání zaměstnanců společnosti
- Iniciování spotřebitelských průzkumů spokojenosti zákazníků se službami společnosti
- Řízení projektů z oblasti IT v rámci TQM (analýzy výstupů ze systémů, aj.)
- Spolupráce se všemi odděleními společnosti (především marketingem, prodejem, vzdělávací akademií)
- Transfer zahraničních zkušeností do českého prostředí / spolupráce s ostatními regiony v zahraničí
- Zodpovědnost za rozpočet v oblasti kvality služeb a IT
Požadujeme
- VŠ vzdělání
- Analytické myšlení, organizační schopnosti
- Zkušenosti s vedením projektů
- Zaměření na cíl, samostatnost
- Výborná znalost AJ (slovem i písmem)
- Výborná znalost PC (Word, Excel, PowerPoint), tech. vyspělost
- Řidičský průkaz sk.B
Nabízíme
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Práce v perspektivní společnosti
- Podpora osobního a profesního růstu
- Automobil, notebook, mobilní telefon
- aj. benefity
- Pracoviště: Praha
Nástup: dohodou
Jiná sdělení
Poskytnutím svých osobních údajů v zaslaném životopise dáváte souhlas k jejich zpracování a uchování v databázi na dobu do odvolání Vašeho souhlasu za účelem získání zaměstnání.Současně tím potvrzujete, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.