Volné pracovní místo  Chcete si během práce popovídat a zároveň si vydělat?

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Vyučení, SŠ s maturitou

O firmě

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Popis pracovní nabídky

Víte si rady v každé situaci? Máte obchodního ducha, jste soutěživí a rádi zdoláváte výzvy?

Pokud jsou pro Vás peníze "až" na prvním místě a baví Vás práce v kolektivu, pak reagujte ještě DNES!

Známá a stabilní společnost rozšiřuje prodejně-servisní tým a hledá šikovné kolegy - zkušenosti s prodejem nejsou podmínkou! Získejte okamžitě 17.250Kč/měsíčně a motivační provize již ve zkušební lhůtě!

O co vlastně jde?

Stabilní a elitní společnost hledá nové šikovné kolegy, kteří budou pracovat na příchozí lince callcentra a starat se o volající zákazníky. Pokud čekáš, že je callcentrum ošklivá tmavá hala, kde je atmosféra na bodu mrazu, pleteš se :-)!

Máš jedinečnou možnost stát se členem skvělé party lidí - ať už v řadách tvých nových kolegů, nebo ze strany trenérů a vedoucích.

Jsi šikovný a jdeš si za svým? Být průměrný je pro tebe nemyslitelné? Pak je to na tobě! Ukaž, co v tobě je, a stoupej výš. Kariérní růst podporujeme a náležitě oceňujeme. Staň se tím, kým chceš :-).

Co bude náplní tvé nové práce?

  • budeš řešit požadavky klientů na příchozí lince
  • v rámci příchozích hovorů představíš klientům produkty společnosti na základě jejich individuálních potřeb
  • budeš se zabývat i prodejem produktů - ale POZOR - my zákazníky NENUTÍME, hledáme pro ně vhodnou cestu
  • budeš vyřizovat nutnou administrativu spojenou s chodem callcentra

Požadujeme

Co od tebe očekáváme my?

  • SŠ vzdělání s maturitou (výuční list v případě delší praxe s call centrem či prodejem)
  • výborné komunikační dovednosti
  • proklientský přístup, obchodního ducha a tah na branku
  • schopnost učit se, přijímat nové informace a ochotu dále se vzdělávat
  • uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • ochotu pracovat na směny s pozvolným nástupem (po – ne, od 6:00 do 22:00), práce 8 hodin denně, 5 dnů v týdnu

Nabízíme

Co od nás můžeš čekat?

  • práci na hlavní pracovní poměr pro nadnárodní společnost, která má své místo na trhu jisté
  • skvělou nástupní mzdu na této pozici - 17 250 Kč!
  • výši svého výdělku můžeš ještě navýšit o provize z prodeje - jen ty tedy ovlivníš konečnou částku svého výdělku
  • atraktivní možnosti pro kandidáty s delší praxí na CC
  • 5 týdnů dovolené + 3 sick days = 28 dnů placeného volna!
  • stravenky ve výši 80 Kč
  • propracovaný systém kariérního růstu
  • možnost využít anglický jazyk
  • po 6 měsících možný přechod do kmenového stavu --> benefity ve výši 27.000 Kč za kalendářní rok
  • již placené školení vedené profesionály ve svém oboru (6 týdnů), které tě dokonale na samotnou práci připraví

Jiná sdělení

A závěrem:

Jestliže tě tato práce nenechala chladným, neváhej a ozvi se. Nemusíš se bát se na cokoli zeptat, od toho jsem tady :-).

KONZULTANT: Šárka Foretníková, Tel.: použijte odpovědní formulář

ADECCO spol. s r.o., Poděbradova 7, 702 00 Ostrava
Poskytnutím údajů souhlasíte se shromažďováním a zpracováním Vašich osobních údajů za účelem zaměstnání a zprostředkování zaměstnání. Více o zásadách ochrany osobních údajů naleznete zde: použijte odpovědní formulář
 Zpět