Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Lokalita:
Praha 2

Volné pracovní místo CLIENT SERVICE ADMINISTRATOR

aktivní
PricewaterhouseCoopers Česká republika, s.r.o.

Pricewaterhou­seCoopers (www.pwc.cz) provides industry-focused assurance, tax and advisory services to build public trust and enhance value for its clients and their stakeholders. More than 140,000 people in 149 countries across our network share their thinking, experience and solutions to develop fresh perspectives and practical advice.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • Personal Income Tax Return administration
  • Administrative tasks connected with project management 
  • Database administration

Požadujeme

  • Preferably secondary economic education or Bc. university degree 
  • Good working knowledge of English
  • Practical experience with Word, Excel
  • Experience in administration or tax is advantage
  • Accuracy, eye for detail
  • Good communication skills

Nabízíme

  • Friendly team atmosphere
  • A comprehensive remuneration and employee benefits 
  • Professional working environment
  • Interesting and challenging work in international environment 
  • Everyday use of English

Jiná sdělení

Máte-li zájem o nabízenou pozici a myslíte si, že jste vhodný kandidát, vyplňte prosím náš elektronický formulář na adrese  poslat email

Podobné nabídky práce

Velitel objektu - ostraha
Jedná se o zajímavou práci v příjemném prostředí a dobrém kolektivu. Náplní práce je zajištění ostrahy obchodů s luxusním zbožím.
RAMBROK, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vrátný do hotelu na Praze 2 a 4. Pouze pro OZP!!!
*kontrolní pochůzková činnost
AVES Servisní a.s. Praha Plný úvazek, Brigády
týden
Vrátný objektu-pouze pro invalidní důchodce!!!
Kontrolní pochůzková činnost
AVES Servisní a.s. Praha, Kladno Plný úvazek, Brigády
týden
WELLNESS PORADCE--VÝŽIVOVÝ KONZULTANT
Nabízíme vedlejší činnost. Práce na 2-3 hod. denně. Příjem 8-12 tis. Vedlejší činnost při zaměstnání. Práce na 2-3 hod. denně. Vynikající finanční ohodnocení. Nabízíme práci klientského poradce/kyně. Vhodné na vedlejší činnost. 2 ...
Radka Lenka Urbánková CELÁ ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno