O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
Hlavní činností je vyhledávání nových obchodních příležitostí, konkrétně:- Stanovení obchodní strategie
- Plánování obchodních aktivit
- Péče o stávající portfolio klientů, navazování kontaktu s novými potenciálními klienty
- Příprava a prezentace obchodních nabídek
- Koučing a rozvoj podřízených zaměstnanců
Požadujeme
- VŠ vzdělání
- Segment personálních služeb výhodou
- Zkušenost z oblasti obchodu/konzultací v oblasti B2B
- PC znalosti – velmi dobrá znalost MS Office
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič (ochota cestovat)
- zkušenosti s vedením týmů
Nabízíme
- různorodou a zajímavou práci zaměřenou na lidské zdroje
- prostřední dynamické mezinárodní společnosti s přátelskou atmosférou
- příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- otevřený přístup a transparentní jednání
- ocenění vašeho vlastního přínosu a know-how
- jasně definovaný a velmi konkurenceschopný způsob ohodnocení
- další benefity - dovolená navíc, sickdays, stravenky, školení, firemní akce
- notebook, mobil, automobil
- místo výkonu práce: Čechy
- datum nástupu: ihned/dohodou