Volné pracovní místo CONSULAR AFFAIRS OFFICER with ENGLISH and UKRAINIAN

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Brigády
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

  • dealing with applications for travel documents, visas and authorisations for temporary stay, assessing the various documents that are accompanying applications, entering the applications in the various computerised systems and issuing travel documents and visas
  • providing background and other information and issuing guidelines and advice (orally and in writing (including E-mail) on applications for travel documents, visas and authorisations for temporary stay and any other consular matter
  • assessing the importance and urgency of incoming correspondence and, on his/her own initiative and at his/her own discretion, appending information that is needed in order to deal with it
  • keeping consular records by creating, organising, storing, weeding and maintaining physical files and documents


For our international client, we are searching for a successful candidate for a challenging position

CONSULAR AFFAIRS OFFICER with ENGLISH and UKRAINIAN (or GEORGIAN)


contract: part time, till 31.08.2015

Požadujeme

  • secondary vocational level (MBO)
  • skill in working with computer-based financial systems
  • ability to work in a production environment
  • special talent for numbers
  • some relevant experience required
  • fluent in spoken English, knowledge of other language is advantage
  • numerical insight.
  • adequate computer skills (Windows, Word, Excel, Outlook, Internet etc).
  • skilled in maintaining good work relationships.
  • skilled in communication with others.

Nabízíme

  • work in a prestigious international institution
  • getting an experience, usefull for the future
  • international working environment across countries and continents
  • salary: 130 CZK / hour

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno