Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo CONTRACT ADMINISTRATOR IN INTERNATIONAL COMPANY

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha 5
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Do you have an experience from Sales? Would you like to work on administrative position? Then the position of CONTRACT ADMINISTRATOR may be for you!


Main responsibilities:
  • Administration and checking of contracts
  • Preparation of offers
  • Updating clients' details in the database
  • Preparation of presentations
  • Reporting


Contract: for 1 year with possibility of extension
Starting date: ASAP
Place of work: Prague 5

Požadujeme

  • Min high school education
  • At least short experience from administration, preferably in sales
  • Experience from work with invoices and credit notes
  • Strong written and spoken English and Czech
  • Knowledge of SAP is an advantage
  • Analytical thinking
  • Proactive attitude

Nabízíme

  • 5 weeks of holiday
  • Meal vouchers
  • International environment
  • Pleasant work environment
  • Friendly team

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Business Support with DUTCH
Ref. č.: 20-28-223252. ARE YOU A DUTCH SPEAKER???<br/>YES!<br/> <br/>ARE YOU COMMUNICATIVE AND WILLING TO LEARN NEW THINGS?<br/>YES!<br/> <br/>SO COME, COME, COME TO US!!!<br/>What you will be responsible for?<br/> <br/>This role ...
Grafton Recruitment s.r.o. Prague Plný úvazek
dnes
SPECIALISTA DO CSS s NJ a AJ i pro ABSOLVENTY! (25.000 - 35.000,-...
Hledáte práci, kde Vás čeká dlouhodobý kariérní růst? Zajímalo by Vás, jak probíhají on-line aukce? Baví Vás práce s interními systémy? Chtěli byste na denní bázi uplatnit své znalosti německého a anglického jazyka? Pak hledám ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha 5 Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno