Volné pracovní místo  CONTRACT ADMINISTRATOR IN INTERNATIONAL COMPANY

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Do you have an experience from Sales? Would you like to work on administrative position? Then the position of CONTRACT ADMINISTRATOR may be for you!<br/>
<br/>Main responsibilities:<ul>
<li> Administration and checking of contracts</li>
<li> Preparation of offers</li>
<li> Updating clients' details in the database</li>
<li> Preparation of presentations</li>
<li> Reporting</li>
</ul>
<br/>Contract: for 1 year with possibility of extension<br/>Starting date: ASAP<br/>Place of work: Prague 5

Požadujeme

<ul>
<li> Min high school education</li>
<li> At least short experience from administration, preferably in sales</li>
<li> Experience from work with invoices and credit notes</li>
<li> Strong written and spoken English and Czech</li>
<li> Knowledge of SAP is an advantage</li>
<li> Analytical thinking</li>
<li> Proactive attitude</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 5 weeks of holiday</li>
<li> Meal vouchers</li>
<li> International environment</li>
<li> Pleasant work environment</li>
<li> Friendly team</li>
</ul>
 Zpět