Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo CONTRACT ADMINISTRATOR

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

  • správa smluv, včetně revize
  • kontrola, připomínkování smluv
  • tvorba návrhů nových smluv (od samotného zpracování po představení smlouvy partnerům)
  • zpracovávání případných výtahů ze smluv (smluvních podmínek, údajů)


Pro našeho významného klienta, mezinárodní IT společnost sídlící v Praze, hledáme vhodnou kandidátku/ta na níže uvedenou pozici:

CONTRACT ADMINISTRATOR na 1 rok s možností dalšího prodloužení

Požadujeme

  • VŠ vzdělání (právnický background)
  • praxe na stejné pozici NUTNÁ (min.3 roky, ideálně 5 a více)
  • český jazyk na perfektní úrovní (rod.mluvčí), anglický jazyk na pokročilé úrovní (denní komunikace v AJ)
  • zaměřenost na detail
  • týmový hráč
  • profesionální a reprezentativní vystupování, jednání
  • uživatelskou znalost MS Word, Excel, Internet, Outlook

Nabízíme

  • nástup IHNED
  • kontrakt přes agenturu (agenturní zaměstnávání) na dobu 12 měsíců, s možným prodloužením
  • možnost pracovat u významné mezinárodní společnosti 
  • motivující finanční ohodnocení dle praxe
  • firemní benefity
  • možnost profesního růstu a osobní profilace

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
CASH ALLOCATION TEAM MEMBER WITH FRENCH (#8204355)
Do you speak FRENCH? Possibility of working as a PART TIME OR FULL TIME JOB. Would you like to to be part of a start up company? Then People Consulting s.r.o. is seeking YOU as a right candidate for a job position of Cash Alloc ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Customer Service Agent with GERMAN (#8398190)
People Consulting s.r.o. is seeking a right candidate for a job position of CUSTOMER SERVICE AGENT with GERMAN. Would you like to to be part of a start up company? Do you speak GERMAN? then People Consulting s.r.o. is seeking ri ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno