Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo CREDIT SERVICES REPRESENTATIVE- ENGLISH+ OTHER LANGUAGE

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha-centrum
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

If you are interested in working in FINANCIAL department of the international company and if you would like to use you LANGUAGE (English+ other) skills, then you´re at the right address.
We are seeking people for the CREDIT SERVICES REPRESENTATIVE position, so if you speak foreign languages and if you have some FINANCIAL background, APPLY NOW!
Responsibilities of the position:
  • Communication with clients concerning unpaid invoices
  • Responsibility for the portfolio of clients
  • Assistance in the financial analysis, credit underwriting, and approval process
  • Coordination of credit and loan portfolio administration support such as monitoring past dues, documentation exceptions,
  • Providing accurate and informed responses to customer´s queries through email or phone
  • Preparing reports to aid management and perform account and customer reconciliation as necessary
  • Analysis of credit reports in order to assess credit risk and make necessary recommendations to the business

Požadujeme

Requirements for the position:
  • Fluency in ENGLISH and some other language (SPANISH or ITALIAN or DUTCH or TURKISH or GERMAN)
  • Previous experience in administration or financial field
  • Great knowledge of Microsoft Office
  • Ability to identify problems and find appropriate solutions
  • Attention to detail
  • Ability to work individually as well as a part of the team
Following will be considered as an advantage:
  • Previous experience in Credit and Collections
  • Experience with SAP and FSCM
  • Knowledge of basic accounting principles and good knowledge of cash collection processes

Nabízíme

  • 5 weeks of paid holiday + 5 sick days
  • Meal vouchers
  • Company´s benefits in form of Cafeteria
  • Daily use of languages
  • Friendly and new working environment
  • Young team

Podobné nabídky práce

Travel & Expenses Accountant with flexible working hours
Ref. č.: 20-28-224567. Are you familiar with financial processes? <br/>Do you know more complex functions in Excel? <br/>Would you like to use your communication skills in English? <br/>Do you have basic knowledge of German gra ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes
Mluvíš anglicky a německy a chceš mít flexi prac. dobu?
Ref. č.: 20-28-224572. Máš komunikativní angličtinu a domluvíš se i německy? <br/>Baví tě práce s dokumenty a finančními daty? <br/>Lákají tě velké firmy a mezinárodní prostředí? <br/> <br/>Možná jsi to ty, koho právě hledáme. <b ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes
CASH COLLECTION WITH ROMANIAN/BULGARIAN/SERBIAN
Ref. č.: 20-28-224742. Are you interested in working in finance in an international company? Would you like to use English and Romanian/Bulgarian/Serbian/Croatian daily at work (necessary to speak at least two languages of them)? ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes
SENIOR AP SPECIALIST WITH GERMAN OR FRENCH
- monitoring of payments - AP tasks - cooperation on AP processes - monthly reports creation - cooperation on implementation processes - communication with clients - close cooperation with AP Manager
Randstad s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
JUNIOR FAKTURANT S NĚMČINOU (26.000 - 29.000,- Kč)
Jste na začátku své kariéry a máte zájem pracovat ve velké mezinárodní firmě? Je Vám blízká oblast účetnictví a máte alespoň ze školy povědomí o zpracování faktur? Ovládáte dobře německý jazyk? Rádi byste se profesně realizovali ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno