Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo CUSTOMER CARE / ASISTENTKA OBCHODU A NÁKUPU

aktivní
APROFES,s.r.o.

APROFES, s.r.o. byla založena před 20lety. Své služby poskytuje klientům na celém území ČR a Slovenska.

Disponujeme výhradně týmem odborníků, kteří jsou specializováni na personální problematiku a personální psychologii. Stoprocentně tedy ručíme za kvalitu své práce.

APROFES, s.r.o. nabízí komplexní profesionální služby z oblasti lidských zdrojů – personálního poradenství:
 

  • vyhledávání a výběry kvalifikovaných pracovníků na základě požadavků klienta 
  • cílený výběr – head hunting
  • zprostředkování práce
  • psychologické analýzy osobnosti
  • personální audity
  • výcvikové programy, vzdělávací semináře
  • psychologické a personální poradenství
  • dopravně-psychologické vyšetření
Místo pracoviště
PRAHA 5
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vyšší odborné, bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

Pro našeho významného klienta specialistu v obnově a záchraně dat hledáme vhodného uchazeče na pozici:

CUSTOMER CARE / ASISTENTKA OBCHODU A NÁKUPU

Náplň práce:

  • kompletní správa zakázek od příjmu, přes objednávku až po výdej 
  • vyřizování příchozích telefonních hovorů a e-mailů 
  • zodpovědnost za zpracování obchodních případů a vyjednání optimálních obchodních podmínek, koordinace realizace zakázek s technickou laboratoří 
  • fakturace, zajišťování spedice zásilek
  • vedení provozních agend (zakázky, zboží, partnerský program aj.)
  • písemná, telefonická i osobní komunikace se zákazníky (potenciálními i stávajícími) a obchodními partnery 
  • služba na Hotline mimo pracovní dobu (aktuálně do 20 hovorů měsíčně) 
  • zastupování ostatních kolegyň ze zákaznického servisu


Požadujeme:

  • aktivní přístup
  • samostatnost, preciznost
  • flexibilita, spolehlivost, loajálnost
  • komunikativní AJ na mírně komunikativní úrovni
  • uživatelskou znalost Microsoft Office
  • kladný vztah k technice (IT)
  • obchodní dovednosti


Nabízíme:

  • zajímavé platové ohodnocení s vícesložkovou finanční složkou
  • příplatek za držení Hotline
  • spolupráce na HPP na dobu neurčitou
  • přátelské prostředí a mladý kolektiv
  • benefity: stravenky, občerstvení na pracovišti
  • zaškolení a podpora týmu


Nástup IHNED
Lokalita: Praha 5



V případě zájmu o tuto pozici zasílejte, prosím, svá CV s fotografií prostřednictvím odpovědního formuláře. Budeme se těšit na Vaše reakce.

Děkujeme za Váš zájem o tuto pozici. Pokud Vás, v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, nebudeme kontaktovat, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči. Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašich osobních materiálů do společnosti APROFES, s.r.o. dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., O ochraně osobních údajů.

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT/KA TÝMU,120 KČ/HOD - 20 hod/týden, dlouhodobě
Ref. č.: 13-12-224340. Máte za sebou administrativní zkušenost? Preferujete práci na poloviční úvazek? Jste komunikativní, pečlivý a jste schopen rychle se učit? V současné době hledáme Asistentku týmu do farmaceutické společnosti ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Zkrácený úvazek
dnes
Start-up Finance Assistant - up to 33 000 CZK
Ref. č.: 20-28-223871. Seeking a job in the ACCOUNTING / FINANCE field? Do you speak ENGLISH and GERMAN?<br/> <br/>We present an opportunity to join an international team, kick off your career and become a part of the accounting ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno