Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Zákaznický servis
Pozice:
Vedoucí / manažer teamu
Lokalita:
Ostrava-město
Může se Vám hodit:
Vedoucí / manažer teamu Ostrava-město

Volné pracovní místo Customer Contact Centre Manager

aktivní
SPPA group s.r.o.

Personální a vzdělávací agentura

Místo pracoviště
Ostrava
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • Fully responsible for operating the Contact Center in line with global and local requirements 
  • Active role in the global Customer Contact Management project 
  • Jointly with local business units and functions define action plans to develop, implement and continuously improve end-to-end customer support as per the CCM scope 
  • Lead the network of Contact center and local business units to continuously improve customer service processes and tools 
  • Follow up performance indicators, communicate and use them in improving processes accordingly. 
  • Forecasting and analysing data (customer inquiries)
  • Initiate regular review meetings with steering committee. 
  • Setting and meeting performance targets (KPIs) for speed, efficiency and quality
  • Report Group/Local wide performance indicators
  • Ensure efficient and effective completion of all Contact center activities by planning resources, following up the quantity and quality of the work and the efficiency of the workforce. 
  • Monitoring random calls to improve quality, minimise errors and track operative performance
  • Reviewing the performance of staff, identifying training needs and planning training sessions
  • Coaching & motivating staff and coordinating bonus and incentive schemes
  • Responsibility for local Cost Center budget and ongoing cost control 
  • Develop and implement marketing and communication plans. Ensure regular communication on Contact center activities 
  • Further develop the Customers Contact Centre according to global and local business needs
  • Active participation on internal projects aiming to improve customer´s sa­tisfaction, e.g.:
  • Implementation of process for tracking an installed base of the sold products
  • Customer Satisfaction Survey process improvement
  • Development of service specific marketing
  • Perform other duties as assigned

Požadujeme

  • University/High school degree
  • Min. 1 year of experience on a management position
  • Min. 2 years of experience from a call centre environment
  • Excellent knowledge of English and Czech language
  • Strong communication and presentation skills
  • Customer service skills
  • Project management skills

Nabízíme

  • Employment in a strong international company known for advanced technology and innovation 
  • An open corporate culture that supports the growth of talents
  • Training and development courses
  • The use of foreign languages
  • Competitive salary and bonuses
  • A wide range of business benefits (5 weeks vacation, allowance for pension insurance, …)

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

TEAM LEADER ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB bez AJ
Ref. č.: 4-28-224370. Máš dobré organizační schopnosti, rád komunikuješ s lidmi, jsi vůdčí typ a máš v tomto směru prokazatelné zkušenosti?<br/> <br/>Pokud ano, neváhej a zašli nám svůj životopis na pozici TEAM LEADER ZÁKAZNICKÝC ...
Grafton Recruitment s.r.o. Ostrava Plný úvazek
včera
TEAM LEADER ROZVOJE ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB bez AJ
Ref. č.: 4-28-224466. Jsi metodicky a procesně orientovaný? Rád vedeš lidi a máš v tomto směru prokazatelné zkušenosti?<br/> <br/>Pokud ano, neváhej a zašli nám svůj životopis na pozici TEAM LEADER ROZVOJE ZÁKAZNICKÝCH SLUŽEB<br/ ...
Grafton Recruitment s.r.o. Ostrava Plný úvazek
včera
TEAMLEADER V OBCHODNÍM ODDĚLENÍ (25.000 - 30.000,- Kč)
Chcete dále rozvíjet své profesní dovednosti na vedoucí pozici? Máte zkušenosti s řízením a rozvojem pracovníků? Pak je tahle pozice právě pro Vás! Mezinárodní společnost hledá pro své zaměstnance nového vedoucího: TEAMLEADERA ...
Advantage Consulting, s.r.o. Ostrava Plný úvazek
včera
INŽENÝR KVALITY - ZÁKAZNICKÝ SERVIS (30.000 - 40.000,- Kč)
Inženýr kvality v automotive je zodpovědný za řešení reklamací, vedení auditů a za celkové zlepšování úseku kvality, máte tyto zkušenosti? Hledáte nové zaměstnání ve výrobní společnosti? Pak je tato nabídka právě pro Vás! Mezi ...
Advantage Consulting, s.r.o. Ostrava Plný úvazek
včera
MANAŽER ZÁKAZNICKÝCH ŘEŠENÍ|S ANGLIČTINOU| AŽ 60 000 KČ
Ref. č.: 4-10-224122. Mezinárodní výrobní a vývojová společnost působící v oblasti IT a elektro hledá na svou českou pobočku "MANAŽERA ZÁKAZNICKÝCH ŘEŠENÍ|S ANGLIČTINOU| AŽ 60 000 KČ".<br/> <br/>Náplň práce:<ul> <li> odpovědnost ...
Grafton Recruitment s.r.o. Moravskoslezský kraj Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno