Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Praha 5
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Praha 5

Volné pracovní místo CUSTOMER MANAGEMENT ADMINISTRATOR

aktivní
Talents Technology

Kelly Services/Talents
Recruitment Specialist & HR Solutions Provider – The part of Kelly Services
pomáhá předním společnostem na trhu získat talentované specialisty a schopným jedincům najít zajímavé pracovní uplatnění.

Místo pracoviště
Prague
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • administrative and basic technical support services for both external and internal customers
  • handle all „Time and Material“ requests, logistic support
  • manage the installation requests
  • identify client dissatisfaction issues, solve or escalate complaints, identify need for preventive action
  • case closure surveys

Požadujeme

  • high school education/Uni­versity degree
  • experience in a similar or related environment is a plus
  • ability to work as a team player in multinational environment
  • very good knowledge of English language
  • excellent communication skills and phone manner
  • good computer skills

Nabízíme

  • competitive salary and benefits package
  • further education and training opportunities
  • modern working environment

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA S AJ+NJ #8255286
Co bude Vaší náplní práce: Kontrola přijatých faktur Zadávání faktur do systému Vystavování faktur dle výdejových listů /tuzemské i zahraniční faktury/ Komunikace se zahraničními klienty Zpracování reportů, práce s Excelem ...
People Consulting s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno