Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Doprava, zásobování a logistika
Lokalita:
Praha 5

Volné pracovní místo Customer Support and Logistics Manager

aktivní
AGENTURA FALA s.r.o.

AGENTURA FALA je „JINÁ“ česká personálně-poradenská společnost působící na trhu od roku 1998. Naším prvořadým cílem je osobní přístup a kvalita nabízených služeb. Již při pohovoru vám sdělíme jméno klienta a poradíme při hledání nového uplatnění. Odpovíme vždy všem kandidátům. Vše důležité naleznete na WWW.FALA.CZ

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
SŠ s maturitou

Popis pracovní nabídky

For our client we are looking for a suitable and motivated candidate to join the team and support his business in the countries of Central and Eastern Europe (Czech, Hungary, Slovakia, Slovenia, Croatia, Serbia, Romania, Bulgaria, Ukraine, Belarus etc.).

Main responsibility:
Co-ordinates the back office activities around the sales process based on the commercial policies. Responsible for ensuring high level of customer satisfaction regarding inbound queries, interdepartmental alignment of logistics management and query handling. Co-ordinates with the Regional Distribution Centre.

Your main duties:

  • Logistics operations within CE Eastern Europe
  • Cost budget for local logistics operations in relevant countries
  • Initiates and supports solutions to improve logistics processes between CEEE and customers in close cooperation with Supply Operations Europe
  • Takes part & follows up projects set by European organisation
  • Initiates own projects if business development requires
  • Works in close co-ordination with departments/co­lleagues responsible for sales, logistics, planning, F&A and Service.
  • Transport lead times definition and follow-up
  • Represents CE-EE in the European Logistics meeting
  • Related to trade & customs – customs (export / import)
  • goods & invoice flow
  • country of origin
  • define and own export prof handeling
  • define and own country of origin handling
  • SLA for Hungarian VAT handling
  • Hungarian customs registration & coordination

Požadujeme

  • Secondary education / University degree preferred;
  • Experience with logistics operations from an international company at least 4 years;
  • Ability to work independently, to communicate, to coordinate and influence people from different cultural and functional areas – strong organizational and coaching skills;
  • Ability to handle stress situations, proactive, process oriented, analytical and conceptual thinking;
  • Fluency in English (you will daily use both spoken and written language);
  • Other language is an asset (Russian);
  • Willingness to keep up-to-date knowledge and skills
  • PC skills – advanced Excel and Access, SAP experience.

Nabízíme

  • modern working environment
  • motivation salary Kč 13× of the year
  • Christmas bonus
  • 5 weeks vacation
  • mobile phone
  • notebook

Jiná sdělení

Start date: As soon as possible – September 2007
Location. Prague
Salary: motivation

In case of your interest please send your CV in English and Czech. Please use the name of the position as the e-mail subject.

Podobné nabídky práce

Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Bezpečnostní pracovník
Náplň práce je závislá od té dané pozice. Obsazujeme pozice: ostraha ambasády, ostraha výdejního skladu, ostraha nepotravinových obchodů, hotelový portýr, obsluha kamerového systém ...
I.B.S.A. - czech, s.r.o. Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
asistentka jednatele
administrativa, vyřizování, případně účetnictví
R.centrum HOMOLKA s.r.o. Křenova 3/438, Praha 5, Praha 6 Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
UKLÍZEČKY, ÚKLID DOMÁCNOSTÍ - BRIGÁDA I VYŠŠÍ ÚVAZ...
Agentura Slunečnice Vám nabízí: - práci paní na úklid v příjemném prostředí soukromých domácností - možnost si práci v domácnosti sama zorganizovat - sama si určíte, kolik úklidů n ...
Agentura Slunečnice Praha Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, ...
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno