Volné pracovní místo  DATA MAINTENANCE SPECIALIST

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Pro našeho klienta, mezinárodní společnost sídlící na Praze 9, hledáme kandidáta/ku na pozici DATA MAINTENANCE SPECIALIST.<br/>
<br/>Pracovní náplň:<ul>
<li> komunikace se zákazníky společnosti z regionu EMEA</li>
<li> nastavení procesů, kontrola databáze, práce se systémem BasWare</li>
<li> podpůrná činnost při zdokonalovacích procesech - užití metod LEAN a Kaizen, (asistování řízení pro usnadnění průběžného zlepšování procesu a zajištění kontroly nákladů a zachování integrity systému)</li>
<li> zajišťování komplexnosti a přesnosti dat, ověřování a schvalování procesů v souladu s interními předpisy a SOX</li>
<li> úzká spolupráce s dalšími odděleními - zejména na ověřování a zpracovávání změn, účast na schvalovacím procesu, zlepšování zákaznické podpory a servisu</li>
<li> zpracování dat, ověřování informací od klientů, správa databáze</li>
<li> sledování a hodnocení změn dat, identifikace nových metod pro sledování vedoucích ke zjednodušení standardizovaných procesů</li>
<li> podílení se na zefektivnění již zavedených postupů</li>
<li> kontrola dat v systému</li>
<li> ověření bankovních transakcí</li>
<li> reporting a controlling</li>
<li> zpracovávání a správa dat v různých softwarových programech</li>
<li> spolupráce s ostatními odděleními</li>
</ul>
<br/>Nástup: ihned (spolupráce na 3 měsíce)<br/>Pracovní doba: 40 hod / týdně<br/>Lokalita: Praha 9

Požadujeme

<ul>
<li> SŠ/VŠ vzdělání - ekonomické zaměření velkou výhodou </li>
<li> velmi dobrá znalost MS Excel a AJ </li>
<li> pečlivost, zodpovědnost, proaktivní přístup a orientace na zákazníka</li>
<li> inovativní myšlení a následná rychlá adaptabilita na nové procesy</li>
<li> administrativní praxe či praxe v SSC podmínkou</li>
<li> týmový hráč</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> příjemné a nové pracovní prostředí</li>
<li> stravenky</li>
<li> 5 týdnů dovolené + 5 sick days</li>
<li> balíček firemních benefitů</li>
<li> mladý tým</li>
<li> možnost využití AJ v denní komunikaci</li>
</ul>

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět