Popis pracovní nabídky
- příjem zakázek od zákazníků
- sestavování efektivního harmonogramu logistických činností
- dispečerská činnost a denní operativa
- každodenní komunikace s řidiči, jejich vedení, zadávání úkolů a kontrola plnění zadaných úkolů
- zajišťování komunikace se smluvními přepravci
- kompletace dokladů a příprava dokumentace pro kamionovou i železniční přepravu
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- komunikační a organizační dovednosti
- uživatelskou znalost PC (Excel, Word)
- znalost Aj nebo Nj na mírně pokročilé úrovni výhodou
- zkušenost s řízením dopravy/dispečinku minimálně 2 roky podmínkou
- Samostatnost, pečlivost a spolehlivost
- ŘP sk.B, výhodou ŘP sk. E, CE
Nabízíme
- práci v prostředí mezinárodní společnosti
- zajímavé zaměstnanecké výhody - 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění a na životní pojištění
- nástup možný ihned