Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Zákaznický servis
Pozice:
Pracovník podpory zákazníků
Lokalita:
Praha 7
Může se Vám hodit:
Pracovník podpory zákazníků Praha 7

Volné pracovní místo DUTCH SPEAKING CUSTOMER ORDER SERVICE REPRESENTATIVE

aktivní
ADECCO spol.s r.o.

ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.

Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Is Dutch your native language? Do you also speak fluent English? Do you wish to work in international environment and communicate with customers?

If you have answered three times yes, take your chance and become a part of Customer Order Service center in Prague!

On behalf of our international client we are looking for a candidate for position:

DUTCH SPEAKING CUSTOMER ORDER SERVICE REPRESENTATIVE

We can offer you:
 

  • great working experience
  • training abroad
  • multinational environment
  • long term job position for worldwide known employer
  • motivating salary


Main job responsibilities:

  • Customer order service, with responsibility for direct customers
  • Receiving and acting on enquiries for the customers
  • Processing of customer orders
  • Applying correct pricing
  • Monitoring the customer complaints
  • Communication regarding customer requirements for transport and shipment
  • Organize dispatch, collation of information for invoicing
  • Sales support


Key requirements:

  • Fluent Dutch and English
  • User knowledge of SAP is very welcome
  • Min. High school graduation exam
  • Experience as international customer service or logistics administrator or representative
  • Basic user knowledge of the MS tools as Excel, Word, Outlook
  • Excellent interpersonal and communication skills, customer service orientation, ability to work in multi cultural environment


By submitting information, you consent to the collection and processing of your personal data for employment and job placement. More on privacy here:  poslat email

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Opportunity for German speakers - interesting projects
Ref. č.: 20-28-223840. We have a nice opportunity available for candidates speaking English and German and seeking an interesting job in international environment. Do you want to participate in interesting projects from various p ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Procurement Helpdesk - NEW PROJECT
Ref. č.: 20-28-223843. Our prestigious client, an international company based in Prague, is seeking talented junior candidates to fill the vacancies in finance and operations areas. All the roles are part of a new multilingual pr ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Order to Cash with German - new project
Ref. č.: 20-28-223842. Our prestigious client, an international company based in Prague, is seeking talented junior candidates to fill the vacancies in finance and administration area. All the roles are part of a new multilingual ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
FRENCH SPEAKERS wanted! Parlez-vous français?
Ref. č.: 20-28-223887. <ul> <li> Speak FRENCH - check! </li> <li> Fluent ENGLISH knowledge - check!</li> <li> Interested in working in Hospitality / HR / Payroll / Sales / Finance & Accounting / business development - check!</li ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
START UP in HelpDesk Procurement Operations with German
Ref. č.: 20-28-223911. We have an excellent opportunity for many of you who would like to join a leading company based in Prague and me the part of a start-up project in Procurement!<br/> <br/>This role is critical to ensuring a ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
Fraud analyst with FRENCH | GERMAN
Ref. č.: 20-28-224040. Do you <ul> <li> want to work for an INTERNATIONAL COMPANY?</li> <li> speak fluently FRENCH or GERMAN and ENGLISH?</li> <li> have an ability and interest in INVESTIGATING situations? </li> </ul> <br/>THEN W ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno