Volné pracovní místo EHS MANAGER (CHEMICKÝ PRŮMYSL) #4171638
Lokalita
a další
Firma
People Consulting s.r.o.
Pracovní poměr
Úvazek
Plný úvazek
Vzdělání
Bakalářské, Vysokoškolské
O firmě
„Jsme personálně poradenská společnost, která se pro Vás bude snažit nalézt to nejlepší řešení, ať jste společností hledající nové zaměstnance, kolegy nebo sami hledáte možnost uplatnění svých zkušeností v novém zaměstnání.“Popis pracovní nabídky
People Consulting s.r.o.hledá pro svého klienta, mezinárodní společnost, kandidáty/kandidátky na pozici:
EHS MANAGER (CHEMICKÝ PRŮMYSL)
Popis pozice / Náplň práce:
· Zodpovědnost za zajišťování úkolů v oblasti prevence rizik v BOZP a PO u klientů
· Plánování a realizování kontrol, analýza rizik a provádění nápravných opatření
· Vytváření strategie v oblasti EHS
· Školení zaměstnanců a odpovědných osob v oblasti BOZP a PO
· Zodpovědnost za vedení potřebné dokumentace
· Jednání s orgány státní správy
· Cestování v rámci ČR
Požadujeme
Náš klient požaduje:· VŠ vzdělání technického směru (nejlépe chemického)
· Praxe na obdobné pozici min. 2 roky
· Znalost AJ na aktivní úrovni
· Znalost práce na PC
· Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
· Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
· Organizační a prodejní dovednosti na vysoké úrovni
· Samostatné řízení činností / orientace na zákazníka
· Bydliště Praha, Středočeský kraj (kancelář je v Praze)
Nabízíme
Náš klient nabízí:· Motivující finanční ohodnocení dle Vašich zkušeností
· Systém zaměstnaneckých výhod
· Plnou podporu při profesním rozvoji a vzdělávání
· Zázemí úspěšné mezinárodní společnosti a účast na zajímavých projektech pro prestižní klienty
· Práci na plný pracovní úvazek
· Nástup možný ihned
· Místo výkonu práce: ČR
· Termín možného nástupu: Ihned
Jiná sdělení
Máte-li zájem o tuto pozici použijte prosím možnost „mám zájem“.Nebudeme-li Vás kontaktovat do dvou týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jiným uchazečům, kteří na základě zaslaného životopisu lépe splňovali požadavky našeho klienta.