Volné pracovní místo  Energetický management – jedinečná šance!

Lokalita Plzeň a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Hrubá mzda 40 000–80 000 Kč / měsíc

Popis pracovní nabídky

Práce na mezinárodních projektech pro lídra na trhu inovativních technologií je něco, co by zaujalo snad každého. Teď jen zjistit, zdali na to máš i ty... Jestli se nebojíš nových výzev, tak nám pošli životopis!

Náplň práce:
  • Vaším úkolem bude pracovat na globálních projektech zavádění řešení energetického managementu, které pomáhají zlepšovat spotřebu energie a optimalizovat ji pro naše zákazníky
  • Práce na projektech obsahuje: vytvoření architektury systému energetického managementu, návrh adekvátních produktů/řešení, instalaci/konfiguraci aplikačního SW/HW, který bude sbírat data ze senzorů a zařízení, vytvoření vizualizace dat energetického managementu, vytvoření reportů/KPI, vytvoření optimalizačních algoritmů. Budete nasazovat řešení energetického managementu a provádět uvedení do provozu na místě
  • Budete pracovat s řešeními energetického managementu, která jsou založena na lokálních i cloudových platformách
  • Budete také podporovat náš vývojový tým při testování nových funkcí a integraci nových typů měřičů energie, tepelných čerpadel, ventilačních systémů, nabíječek pro elektromobily, bateriových úložišť a dalších

Požadujeme

  • Python, MatLab – poradíme si se začátečníkem i pokročilým.
  • Ideálně komerční praxi spojenou s projekty energetického managementu
  • Oceníme, pokud máš SŠ/VŠ v oboru strojírenství, elektrotechniky nebo automatizace.
  • Orientace na zákazníka, dobré komunikační dovednosti a otevřenost, týmový hráč
  • Domluvíš se anglicky.
  • A které jsou výhodou?
  • Základy jazyku Java.
  • Komunikační protokoly OPC, Modbus, apod.
  • Znloast v oblasti inteligentních měřičů, HVAC a nabíječek pro elektromobily.

Nabízíme

  • Roční finanční bonus
  • Flexibilní pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • Každoroční revize mezd
  • Možnost práce z domu (Home Office)
  • Finanční příspěvek na práci z domu
  • V odůvodněných případech možnost práce 100 % vzdáleně
  • Možnost se vzdělávat – externí kurzy a konference
  • Jazykové kurzy – skupinové, individuální nebo online
  • Stravenkový paušál (finanční příspěvek přímo do vaší mzdy)
  • Příspěvek na penzijní připojištění (2–3 % z vaší měsíční mzdy navíc)
  • Možnost dalšího kariérního růstu v rámci poboček v ČR i po celém světě
  • Moderní kancelář s dobrou dopravní dostupností (vlak, autobus, tramvaj v blízkosti kanceláře)
  • Možnost nákupu akcií společnosti
  • Firemní parkoviště pro zaměstnance dojíždějící mimo Ostravu (platí pro Ostravskou pobočku)
  • Notebook a mobilní telefon
  • Asistenční linka – odborné poradenství (vztahy, práce, právo, finance a další)
  • Volno navíc při mimořádných životních událostech
  • Cafeteria systém benefitů (sport, zdraví, kultura, volný čas)
  • Firemní akce (Vánoční večírek, teambuildingy a další)
  • Zvýhodněné volání i pro soukromé účely (až 5 benefitních SIM karet pro rodinu a přátele)
  • Slevy u našich partnerů (gastronomie, nákup automobilů, vlaková doprava, zájezdy atd.)

Vhodné pro

Absolventy.

Jiná sdělení

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis!

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
 Zpět