Volné pracovní místo Event Coordinator with German

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
vyšší odborné
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–12–201546. Are you an active seeker of a new extraordinary job related to event coordination, customer service and administration? Are you a pro-active, organizationally capable and customer-oriented candidate looking for a new job at fast growing international company? Do you speak English and German on an advanced level?


Apply now! Our client, a successful market leader, is looking for motivated candidate to join their team.


At this role, you will be responsible for:
  • Receiving inquiries from internal and external customers regarding conferences and seminars that the company organises
  • Answering and managing customer´s bo­okings, reservation of hotels and flights
  • Processing orders up, payments and related invoices
  • Reporting
  • Other related administration tasks


The initial contract would be defined for 6 months, prolonging might be possible.
Location: Prague 9

Požadujeme

Your profile:
  • Previous experience within administration, customer service or office management
  • Very good written and spoken English and German language
  • Good command of MS Office skills, especially MS Excel
  • Detail oriented, precise and well organized personality

Nabízíme

  • 5 weeks of holiday + 5 sick days per year
  • Meal vouchers
  • Cafeteria benefit package
  • International company with daily use of foreign languages
  • Young and dynamic team

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
recepční relaxačního centra
samostatná práce vedení recepce a organizace relaxačního centra na Homolce
AURA-cz, spol. s r.o. Roentgenova 3, Praha Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno