Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo EXECUTIVE ASSISTANT, advokátní kancelář, Praha 1

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou, vysokoškolské
Hrubý plat
25000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–12–201567. Hledáme šikovné uchazeče do týmu advokátní kanceláře, přímo k dvěma partnerům, kdy je kladen důraz na důvěru a detail.


Vaší náplní práce bude:
  • koordinace cestovních cest 2 partnerů AK – plánování, organizování
  • správa dokumentace (datové schránky), hlídání termínů, dokumentů
  • organizace překladů dokumentů
  • koordinace faktur


Nástup : Květen / Červen 2016

Požadujeme

  • min. SŠ/VŠ vzdělání
  • výborná znalost anglického a německého jazyka, popř. alespoň výborná znalost AJ
  • MS Office – vytváření dokumentů, jejich úpravy (uživatelská znalost)
  • min. praxe v administrativě 2 roky

Nabízíme

  • odborné a jazykové vzdělávání
  • stravenky
  • příspěvek na sportovní aktivity
  • dlouhodobá spolupráce
  • partneři po celém světě
  • motivující finanční ohodnocení

Podobné nabídky práce

PRACOVNÍK PRÁVNÍ ADMINISTRATIVY
Kontrola jednotlivých spisů ve vymáhacím systému Psaní přihlášek do insolvenčních řízení, psaní návrhů na exekuci aj. Příprava podkladů pro soudní řízení Odborné posouzení případů, ...
EOS KSI Česká republika, s.r.o. Novodvorská 994, Praha 4 - Braník Plný úvazek
dnes
Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
včera
Nabídka práce z domova nebo Vaší kanceláře.- aktualní !
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Zbyněk Soják ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova. Příjem 8-12 tis./měs.
Pracovní náplň: - maloobchod/ klientský servis - rozvoj firmy - organizace obchodu
Petra Kotková celá ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost z domova
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost.
Lukáš Duchek ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
ADMINISTRÁTOR OBJEDNÁVEK s FJ a AJ (25.000 - 40.000,- Kč)
Chcete pracovat v kosmopolitním prostředí velké mezinárodní společnosti? Rádi byste využívaly francouzský i anglický jazyk ve Vašem profesním životě? V tom případě se těšíme na Váš životopis! Mezinárodní elektrotechnická sp ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno