Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Fakturantka se základy AJ

aktivní
KATRO SERVIS, spol. s r.o.
Místo pracoviště
Praha 10
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

Přijímání a vyřizování objednávek,práce s účetním programem Abra – fakturace, evidence skladových zásob, podklady pro účetní uzávěrku, objednávání dopravy k zákazníkům v ČR a ze zahraničí, administrativa kanceláře (pokladna…), informace zákazníkům o dostupnosti zboží, administrace reklamací, práce s pohledávkami.

Požadujeme

  • SŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením
  • min. 2 roky praxe v oblasti administrativy, obchodu a účetnictví
  • znalost účetního programu, nejlépe Abra
  • AJ na komunikativní úrovni
  • důslednost, pečlivost, samostatnost
  • dobré komunikační a organizační schopnosti
  • otevřenou flexibilní a kreativní osobnost
  • příjemné vystupování

Nabízíme

  • zázemí stabilní a stále se rozvíjející společnosti
  • zajímavou a zodpovědnou práci ve stabilní společnosti s nástupem ihned
  • práci na hlavní pracovní poměr
  • možnost seberealizace
  • motivační finanční ohodnocení + bonusy z obratu
  • místo výkonu práce v Praze u stanice metra Strašnická
  • nástup ihned

Jiná sdělení

V případě zájmu vyplňte odpovědní formulář.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno