Volné pracovní místo FAKTURANTKA V NAVISION/ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE/MUL

aktivní
Kariéra spol. s r.o.

Jsme ryze česká poradenská společnost založená v roce 1994 bez účasti zahraničního kapitálu.

Od svého založení se zabýváme zejména poradenstvím v oblasti personalistiky jak pro uchazeče, tak pro naše klienty. Ve všech oborech doporučujeme uchazeče na pozice řadové, střední i manažerské.

Místo pracoviště
Praha 8
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

  • zadávání objednávek zboží a fakturace zboží v účetním programu Navision
  • příjem zboží na základě objednávek a z nich vytvořených dovozních faktur do účetního programu Navision
  • zadávání faktur včetně účtu za kancelářské potřeby a ostatní potřeby kanceláře do Navision
  • zadávání příkazů k úhradě do home bankingu a předání vedení k podpisu, tak aby nedošlo k prodlení s úhradou závazků firmy
  • zpracování, kontrola a evidence došlých tuzemských i zahraničních faktur
  • častá telefonická komunikace se zahraničními dodavateli v angličtině
  • další nezbytné úkoly nutné pro bezproblémový chod firmy – velkoobchodu

Požadujeme

  • znalost účetního programu NAVISION podmínkou! Není možnost zaučování.
  • komunikativní znalost angličtiny výhodou
  • výhodou mírně pokročilá znalost francouzštiny
  • znalost Intrastatu (hlášení na celní úřad) s využitím programu Navision
  • SŠ nebo VŠ vzdělání
  • spolehlivost, pečlivost, samostatnost, flexibilita, komunikační schopnosti
  • aktivní přístup k řešení problémů a schopnost týmové spolupráce, organizační talent

Nabízíme

  • samostatná práce s vysokým stupněm odpovědnosti a samokontroly
  • práce v dobrém kolektivu menší firmy (zastoupení pro ČR)
  • práce v rozvíjející se společnosti s jedenáctiletou tradicí na tuzemském trhu
  • možnost platového růstu po zkušební době
  • nástup: dohodou
  • pracoviště: Praha


V případě, že Vás nabízená pozice zaujala a splňujete naše požadavky, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis s fotem a motivačním dopisem pomocí volby „odpovědět“ a uveďte značku 18540/MUL.

Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat adresovaných společnosti Kariéra, s. r. o. dáváte souhlas pro zpracování těchto dat (ukládání, úprava, vyhledávání, třídění, kombinování, likvidace a poskytování třetím osobám) v souladu se zákonem §12 a §21 č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších předpisů za účelem získání zaměstnání u klientů společnosti Kariéra, s. r. o., a to do 31. 12. 2013. Souhlas bude automaticky prodloužen o další kalendářní období, pokud nebude písemnou formou odvolán. Osobní údaje budou poskytnuty třetím osobám vždy po předchozí dohodě.

Jiná sdělení

Pro našeho klienta, člena mezinárodního sdružení výrobců mechanických a elektromechanických zámků, klíčových systémů a systémů kontroly, hledáme vhodného kandidáta na pozici

FAKTURANTKA V NAVISION/ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domu ...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno