Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo Financial Assistant

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, bakalářské
Hrubý plat
dohodou

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 1–12–199749. Are you fluent in English?
Do you have experience in supporting team and planning travels?
Handling an administrative agenda is not a problem for you?
Would you like to express your creativity and be a part of team?


Then we are looking for you!


Your main responsibilities will be:
  • support of the finance department
  • administrative agenda
  • travel booking
  • preparation of the payments
  • inventory control in the office

Požadujeme

  • Secondary school education
  • English language: advanced
  • Experience in travel booking is an advantage
  • Experience in accounting or in other finance administration is an advantage
  • Knowledge of SAP program is an advantage
  • Accuracy

Nabízíme

  • Higher than average salary
  • 5 weeks of holiday
  • Meal vouchers
  • Employment interest free loan etc.
  • Pension contribution
  • Language lessons
  • Occupational Sickness Benefit
  • Possibility to progress
  • Modern offices close to city centre (tram, metro B)

Podobné nabídky práce

Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova - poradce
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce z domu nebo Vaší kanceláře.- Aktuáln...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
aktivní
Administrativní asistentka s italštinou
Zajištění chodu kanceláře - kancelářské potřeby, občerstvení, telefony Evidence a správa nájemních smluv a pojištění vozidel Komunikace s odběrateli, dodavateli a příprava souvisejících podkladů Zpracování přijaté a odeslané pošty ...
pure a. i. r., s.r.o. Písnické zahrady 429/23, Praha 4 Pí... Plný úvazek
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENT KONTAKTNÍHO CENTRA, až 20 000 Kč/měs.
Ref. č.: 13-12-223643. Máte zkušenost s komunikací se zákazníky? Chcete být součástí týmu jedné z nejznámějších společností na trhu? Pak nám zašlete životopis a reagujte na pozici ASISTENT KONTAKTNÍHO CENTRA ještě dnes!<br/> <br/ ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha 9 Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno