O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- příprava pravidelného reportingu v AJ (případně v ItJ) pro mateřskou společnost
- převod českého výkaznictví do mezinárodního reportingového formátu
- sestavování ekonomických analýz a kalkulací
- příprava rozpočtů a forecastů ve spolupráci s obchodními odděleními
- prezentace výsledků
- spolupráce při auditech a finančních kontrolách společnosti
- kontrola správnosti nákladů dle středisek
- podpora obchodního týmu společnosti
- příprava Ad hoc analýz
- kontrola plateb dodavatelům
Požadujeme
- VŠ vzdělání – ekonomické
- praxe 2 až 3 roky v oblasti controllingu nebo auditu nutná
- orientace v podvojném účetnictví
- znalost účetních standardů IFRS
- AJ – komunikativní znalost slovem i písmem, IT – výhodou
- SAP – základní znalost
Nabízíme
- PC – dobrá uživatelská znalost MS Office – Excel
- analytické, logické myšlení, komunikativnost
- ŘP sk. B
- příjemný kolektiv a pracovní prostředí u významné a stabilní společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení
- firemní benefity
- pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení