Volné pracovní místo FINANČNÍ PROJEKTOVÝ SPECIALISTA|HOME OFFICE|AŽ 45 000 KČ|

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Moravskoslezský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou, vysokoškolské / univerzitní
Hrubý plat
35000 - 45000 Kč/měs

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 4–11–202152. Už vás nebaví denně účtovat, dělat stále stejnou stereotypní práci a rádi byste byli trochu kreativní? Jste ochotní předávat své znalosti a zkušenosti prostřednictvím školení a to i v anglickém jazyce?


Pokud se chcete podílet na vedení finančních projektů a rádi byste přitom využívali home office jak budete chtít, máme příležitost právě pro Vás.


V tuto chvíli hledáme vhodné uchazeče na pozici „FINANČNÍ PROJEKTOVÝ SPECIALISTA|HOME OFFICE|AŽ 45 000 KČ|“.


Náplň práce:

  • vedení finančních projektů ve spolupráci s IT oddělením společnosti
  • návrh řešení pro finanční sektor – jak práci zautomatizovat, zefektivnit a urychlit
  • definování nových finančních projektů
  • řízení stávajících finančních projektů (stanovení priorit, tvorba požadavků z finančního hlediska, zavádění nových postupů)
  • nový obchodní/finanční systémový výzkum, testování a jeho implementace
  • komunikace s dalšími odděleními (kontrolery, účetními)
  • školení kolegů
  • řízení týmu

Požadujeme

  • SŠ/VŠ vzdělání v oblasti financí/účetnic­tví/IT
  • znalost účetních postupů, znalost účtování
  • anglický jazyk na úrovni denní komunikace – komunikace se zahraničními kolegy
  • dobré zkušenosti a znalosti práce s MS Office – Excel
  • ochota předávat své znalosti prostřednictvím školení
  • ochota cestovat (krátké pracovní cesty – max. 1 týden)


Výhodou:

  • zkušenosti s řízením projektů
  • zkušenosti s ERP systémem

Nabízíme

  • notebook
  • jsme otevření práci z domu (HOME OFFICE 3 z 5 dní)
  • možnost denně procvičovat a zlepšovat anglický jazyk – kooperace s mezinárodním tý­mem
  • možnost dalšího kariérního postupu a rozvoje
  • cestování do zahraničí

Podobné nabídky práce

Analytici - konzultanti
z: 22.11.2016 Požadavky: základy práce na PC, znalosti z oblasti obchodu, pečlivost, komunikativnost Mzda: 10 000,- Kč + provize Nástup možný ihned. Kontakt: telefon: <!--poslatEmail-->, e-mail: <!--poslatEmail-->
Tomáš Cikryt Štefánikova 809/1, Nový Jičín Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno