O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- strategické finanční a ekonomické plánování
- sestavení ročních plánů a rozpočtů
- tvorba finančních analýz, reporting
- controlling firem v Hrdlička Group
- zodpovědnost za správnost účetnictví a vykazování
- optimalizace aktiv, pasiv a daní, řízení cash-flow
- zodpovědnost za efektivní hospodaření
- efektivní spolupráce s bankami, auditory a dalšími externími partnery společnosti
- manažerské vedení a rozvoj menšího týmu podřízených, řízení správy majetku
- podíl na optimalizaci a zefektivnění vnitrofiremních procesů
- spolupráce s ostatními úseky společnosti, reporting
Požadujeme
- VŠ vzdělání ekonomického směru
- min. 5 let praxe na obdobné pozici
- výborná znalost účetní a daňové agendy
- analytické schopnosti, schopnost práce s čísly a daty
- dobré komunikační schopnosti
- manažerské dovednosti, samostatnost v rozhodování, zodpovědnost
- pokročilá uživatelská znalost MS Office, zejména Excel
- znalost anglického jazyka výhodou
- řidičský průkaz sk. B
Nabízíme
- finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem a dosaženým výsledkům
- zázemí stabilní společnosti
- podporu osobního i profesního růstu, podporu dalšího vzdělávání
- zaměstnanecké benefity
- nástup dle dohody (předpoklad od 1. 8. 2014)