Volné pracovní místo  GENERAL LEDGER / FINANCE TEAM LEADER

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Ref. č.: 20-28-219792. Experience in GENERAL LEDGER? PEOPLE MANAGEMENT skills? Good ACCOUNTING skills? Looking fo a TEAM LEADER role? You apply today, we get back to you the same day and together we start the hiring process right away!<br/>
<br/>Your responsibilities will be:<ul>
<li> Managing, supervising and coordinating regular closing activities </li>
<li> Reviewing and approving accounts reconciliations and ad hoc journal entries</li>
<li> Ensuring that all the KPIs and SLAs are met </li>
<li> Helping the team, providing them with needed guidance </li>
<li> Maintaining and managing all the finance and accounting processes within the team while assuring compliance to internal policies and procedures SOX, Segregation of duties, etc.) </li>
<li> Initiate process improvements within the team</li>
<li> Coach and manage the whole team</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> A university degree in Finance, Accounting, Economics or Business Administration </li>
<li> Experience in people management (at least 9-10 people)</li>
<li> At least 3 years of previous work experience in accountancy (general ledger), finance or controlling</li>
<li> Great command of MS Office Suite (especially MS Excel)</li>
<li> We operate on SAP – it will be a great advantage if you have experience working in this program</li>
<li> Fluent English skills</li>
<li> Analytical thinking, problem-solving skills, stress-resistance</li>
</ul>

Nabízíme

<ul>
<li> 25 days of vacation</li>
<li> Flexible working hours</li>
<li> Meal vouchers</li>
<li> Cafeteria</li>
<li> Health and accident insurance</li>
<li> Trainings</li>
<li> Events</li>
<li> Opportunity for career growth both horizontally and vertically</li>
<li> Stable employment and high standards of work</li>
</ul>
 Zpět