Volné pracovní místo Graduate Finance Assistant

týden
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Praha centrum
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky


Ref. č.: 20–28–223859. Searching for Finance jobs? With job opportunities in full time positions, find Finance jobs from our growing list of jobs in your area!
Join very friendly team in Prague – We love what we do!
As part of our international client´s continued expansion, we are looking for a Finance Assistant interested in processing supplier invoices and payments in an international, multinational environment. The Finance Assistant will ensure that supplier invoices and staff expenses are posted to the ledger in an accurate and timely manner, that payments are made in line with the cash flow forecast to the correct bank account and that the bank accounts are reconciled on a monthly basis per the timetable.
Key duties and accountabilities:


Reporting to the Team Leader, the Finance Assistant will be responsible for all day to day invoice processing and payment operations and will have the following responsibilities:
  • Ensuring that all supplier invoices received have a valid purchase order and are correctly authorized (with evidence to verify the authorization)
  • Ensuring that all supplier invoices received are posted in a timely manner and correctly coded
  • Ensuring that all supplier invoices posted to the ledger are filed electronically in an orderly manner
  • Ensuring that payments are made per the cash flow forecast to the correct bank account
  • Ensuring that all bank accounts are reconciled on a monthly basis as per the accounting timetable
  • Any other duties as appropriate to the role
This is an exciting and varied role for both experienced candidates and people with financial or economical background.
If you have the relevant skills as detailed in the vacancy specification and feel that this is a good fit for you, please click on APPLY and forward an up-to-date CV.

Požadujeme

Personal Attributes:

  • Excellent interpersonal skills
  • Highly accurate and numerate
  • Team player
  • Self-motivated, committed, resilient and flexible
  • Commitment to delivering a high quality service
  • Highly engaged, passionate and committed person who would like to join international team


Qualifications & Experience:

  • Advanced Microsoft Excel skills
  • Previous experience in financial role is welcome
  • Financial or Economical background
  • Fluent English
  • Intermediate level of German (B1 level)

Nabízíme

  • 25 days of vacation
  • Flexible working hours
  • Meal vouchers
  • Cafeteria
  • Health and accident insurance
  • Trainings
  • Events
  • Opportunity for career growth both horizontally and vertically
  • Stable employment and high standards of work

Absolventi

Pozice je vhodná pro absolventy

Odpovězte na tuto nabídku

Komu Markéta Koderová (Grafton Recruitment s.r.o.)
Odpovědět

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
ASISTENTI***ASISTENTKY***ASSISTANTS
Ref. č.: 19-12-224631. Máme několik otevřených pozic pro ASISTENTY/ASISTENTKY/ASSISTANTS v prostředí mezinárodních společností.<br/> <br/>Hledáme někoho, kdo bude pravou rukou a bude poskytovat podporu různým týmům v různých odvět ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
dnes
Administrativní pracovnice
Technickoadministrativní práce v rámci taxi dispečinku.
JOBSYSTEM s.r.o. Praha Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno