Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo HR & OFFICE ADMINISTRATOR

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
SŠ s maturitou
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

Our client, an international successful company, operating all over the world is looking for new candidates as an HR & OFFICE ADMINISTRATOR:


Your responsibilities:

  • Provide support related to the operation and escalation of all our customers and staff members.
  • Service related activity in a responsible and professional manner.
  • Responsible for all communications via e-mail, fax, calls.
  • Be able to determine needs and handle or escalate accordingly.
  • Follow up on all outstanding issues within appropriate timeframe.
  • Perform additional duties and responsibilities as assigned by the Operation Manager
  • Termination administration (preparation of legal documents, exit forms, communication to respective departments).
  • Cooperation with HR Generalists, Payroll, Staffing, IT department.
  • Communication with local authorities (Labour Office,…).

Požadujeme

  • Education: high school or university degree in economy/humanities
  • Min 2 years of experience in HR administration or other HR function is a plus.
  • Basic orientation in the Czech Labour Code.
  • Good written and verbal communication skills in Czech and English are a must.
  • Strong PC skills (Excel, Word, Power Point).
  • Initiative and ability to work autonomously within defined framework and objectives.
  • Multi tasking, ability to follow multiple work streams at the same time.
  • Ability to deliver quickly practical solutions to diverse problems.
  • Communicative and easygoing person.

Nabízíme

The company offers:


As a stable and successful international company we offer to each employee long-term employment with a possibility of professional development and growth.

  • Limited contract (replacement for a maternity leave)
  • Wide spectrum of employee benefits
  • Background of growing, stable, international company
  • Challenging salary conditions and other benefits
  • Possibility of personal development and growth

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno