Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo HR & OFFICE ADMINISTRATOR

aktivní
Grafton Recruitment s.r.o.

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Místo pracoviště
Brno
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
by agreement

Popis pracovní nabídky

Our client, an international successful company, operating all over the world is looking for new candidates as an HR & OFFICE ADMINISTRATOR:


Your responsibilities:

  • Provide support related to the operation and escalation of all our customers and staff members.
  • Service related activity in a responsible and professional manner.
  • Responsible for all communications via e-mail, fax, calls.
  • Be able to determine needs and handle or escalate accordingly.
  • Follow up on all outstanding issues within appropriate timeframe.
  • Perform additional duties and responsibilities as assigned by the Operation Manager
  • Termination administration (preparation of legal documents, exit forms, communication to respective departments).
  • Cooperation with HR Generalists, Payroll, Staffing, IT department.
  • Communication with local authorities (Labour Office,…).

Požadujeme

  • Education: high school or university degree in economy/humanities
  • Min 2 years of experience in HR administration or other HR function is a plus.
  • Basic orientation in the Czech Labour Code.
  • Good written and verbal communication skills in Czech and English are a must.
  • Strong PC skills (Excel, Word, Power Point).
  • Initiative and ability to work autonomously within defined framework and objectives.
  • Multi tasking, ability to follow multiple work streams at the same time.
  • Ability to deliver quickly practical solutions to diverse problems.
  • Communicative and easygoing person.

Nabízíme

The company offers:


As a stable and successful international company we offer to each employee long-term employment with a possibility of professional development and growth.

  • Limited contract (replacement for a maternity leave)
  • Wide spectrum of employee benefits
  • Background of growing, stable, international company
  • Challenging salary conditions and other benefits
  • Possibility of personal development and growth

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno