Volné pracovní místo HR Administrative Assistant

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Středočeský kraj
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

  • support the operational manager through various administrative tasks 
  • help with the implementation of HR programs and policies through frequent commuication with staff members
  • process and input employee data using the HRIS
  • support the payroll processing system by providing accurate information to an external party
  • coordinate and communicate with recruitment agencies 
  • other tasks include registering and controlling or purchase orders and invoices


Our client, a stable international company in the field of logistical services, is looking for a versitile and engaged candidate to support their operations in various administrative tasks.

Požadujeme

  • college or university degree
  • 1–2 years of relevant experience in administration or HR
  • ability to work independently with minimal supervision 
  • detail oriented and responsible individual
  • ability to communicate in English in a professional setting

Nabízíme

  • great opportunity to develop in an international company 
  • ability to use english on a daily basis
  • supportive work environment
  • competetive benefit structure

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
TÝMOVÁ ASISTENTKA s AJ (30.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti s prací Asistentky ředitele a celého obchodního týmu ideálně ve výrobní společnosti? Jste organizačně zdatní a zvládáte více věcí najednou? Nedělá Vám komunikovat v anglickém jazyce? Chtěli byste tyto Vaše přednos ...
Advantage Consulting, s.r.o. praha západ Plný úvazek
dnes
ASISTENTKA ŘEDITELE VÝROBY s AJ (32.000 - 35.000,- Kč)
Máte zkušenosti jako asistent/ka ředitele ideálně ve výrobní společnosti? Zároveň jste organizačně zdatní a ke vzniklým problémům se stavíte čelem? Nedělá Vám problém připravovat reporty a komunikovat v anglickém jazyce? Chtěli b ...
Advantage Consulting, s.r.o. Praha-západ Plný úvazek
dnes

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno