Volné pracovní místo HR Administrator

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
základní

Popis pracovní nabídky

Pracovní náplň

  • správě HR aplikací s primárním zaměřením na SAP HR
  • komplexní práci s daty (Excel) a firemními databázemi
  • sběru a zpracování požadavků od zaměstnanců
  • podpoře koncovým uživatelům HR aplikací
  • identifikaci nedostatků a implementaci vylepšení systému 


Profil ideálního kandidáty

  • minimálně rok zkušeností se SAP HR (PA podmínkou, PY výhodou)
  • nadstandardní znalost Excelu
  • zkušenost s účastí na projektech, např. zavádění nových aplikací
  • komunikativní znalost angličtiny (schopnost bezproblémové komunikace s anglicky hovořícím klientem)
  • výborné komunikační dovednosti
  • samostatný, zodpovědný a aktivní přístup


Nabídka

  • spolupráci na mezinárodních projektech
  • denní využití angličtiny
  • práci v mladém a přátelském kolektivu
  • sílu a stabilní zázemí společnosti Siemens
  • systém firemního vzdělávání a školení
  • širokou škálu dalších zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, dny volna navíc, Cafeteria systém, mateřskou školku, příspěvek na stravování a další)
  • moderní pracoviště přímo u metra B Stodůlky

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Fakturant
Fakturace zboží, logistika
VLADEKO spol. s r.o. Tachlovice 25217, Praha-západ Plný úvazek
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativní pracovník dopravní/cestovní kancel...
- příjem objednávek, zadávání objednávek do systému a zakládání do šanonů - komunikace s klienty a dopravci - koordinace a plánování vytíženosti autobusů - kalkulace služeb - tvorb ...
Gumdrop s.r.o. Praha - Vestec 252 50 Plný úvazek
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno