Volné pracovní místo  HR ASISTENT / KA - flexibilní spolupráce pro studenty

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Zkrácený úvazek
Vzdělání SŠ s maturitou

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Grafton Recruitment hledá do svého týmu šikovné kandidáty na pozici HR ASISTENT / KA.<br/>
<br/>Jedná se především o: <ul>
<li> telefonický prescreening uchazečů = podrobné zjištění informací o uchazeči a jejich zhodnocení pro určitou pozici</li>
<li> předselekce a zpracování reakcí (Outlook, Excel, Word, interní databáze)</li>
<li> organizování pohovorů s uchazeči(telefonické zvaní)</li>
<li> podávání informací o nejrůznějších poptávaných pozicích </li>
<li> podpůrné administrativní práce </li>
<li> ad hoc úkoly administrativního charakteru</li>
</ul>
<br/>Pozice je vhodná pro uchazečky, které jsou ve vyšších ročnících VŠ, které by se rády v budoucnu uplatnily v HR a lidských zdrojích a chtějí touto cestou získat zkušenosti a praxi - není podmínkou. <br/>
<br/>Ideální praxe: z personální agentury, call centra, marketingových průzkumů apod. - není podmínkou<br/>
<br/>Perspektiva přestupu na hlavní pracovní poměr po ukončení studia při oboustranné spokojenosti do pozice HR konzultanta.<br/>
<br/>Dlouhodobá spolupráce.<br/>Místo výkonu práce: Praha 1 Náměstí Republiky<br/>Pracovní doba: Po-Pá 4-6 hodin denně flexibilně <br/>Nástup: IHNED <br/>Plat: 85 Kč/hod

Požadujeme

<ul>
<li> student/ka nižšího VŠ/VOŠ, ideálně HR obor nebo ekonomie</li>
<li> MS Office</li>
<li> ochota pracovat od pondělí do pátku 4-6 hodin denně</li>
<li> asertivní, komunikativní osobnost, otevřená, se smyslem pro pečlivost</li>
<li> bystrost a rychlé reakce</li>
<li> ochota pracovat pod časovým tlakem a schopnost reflektovat časté změny v plánech</li>
<li> anglický jazyk na velmi dobré úrovni </li>
<li> 100% znalost českého jazyka</li>
<li> zájem o získání praxe v oblasti HR</li>
<li> alespoň krátkodobá praxe v call centru nebo administrativě</li>
</ul>
<br/>NUTNOST SAMOSTATNÉ PRÁCE - ORGANIZACE VLASTNÍHO ČASU A HARMONOGRAMU ČINNOSTÍ.

Nabízíme

<ul>
<li> časová flexibilita</li>
<li> získání praxe při studiu</li>
<li> práce v centru Prahy</li>
<li> možnost přechodu na HPP</li>
</ul>

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu "odpovědět".
 Zpět