Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo HR CONSULTANT IN GLOBAL TOTAL REWARDS SOLUTION CENTER

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské

Popis pracovní nabídky

The TR Solution Center Consultant will be a member of the TR Global Solution Center whose focus is the delivery of standardized, lean compensation services and continuous process improvement initiatives for base pay, variable pay, and equity programs.

The TR Solution Center Consultant will be responsible for calculating the bonuses of all employees within their designated geographical / business area. The role also covers supporting other areas within the TR Global Solution Centre as required. The person will be part of the variable pay team of the TR Global Solution Center. The position will report into the Global Lead, Variable Pay Services.

 

  • Become familiar with compensation strategy and policies with focus on financial compensation programmes
  • Liaising with Controlling Departments and HRBPs in countries globally.
  • Collect target and achievement data from Controllers and uploading them into calculation software.
  • Running bonus calculations for all employees per company code.
  • Checking accuracy of calculations and passing data to payroll.
  • Answering questions from recipients of calculations through the HR Ticket System.
  • There are many possibilities for inaccuracies to slip into the system so the person must be more than a data handler.
  • Provide back-up support to base pay (E Prism) and Equity Services.
  • Provide 2nd level support for an internal HR help line on TR-related employee queries.


For our international client, leading IT company, we are searching for a successful candidate for a challenging position

HR CONSULTANT IN GLOBAL TOTAL REWARDS SOLUTION CENTER (EXPERIENCE NEEDED)

Požadujeme

  • ADVANCED LEVEL OF ENGLISH
  • University graduates with 3–5 years of work experience in a role with responsibilities for data management
  • Analytical work or within Finance / Total Rewards
  • Comfortable using advanced Excel and inputting / extracting data from computer programmes
  • Experience in an international work environment or in an international virtual organization preferred
  • Strong analytical and mathematical skills
  • Execution skills, showing operational excellence (planning, organizing and communicating) and systematic working methods
  • Natural team player with a strong customer-focus
  • Ability to build strong work relationships in a virtual team 
  • Willingness to acquire deep understanding of SAP’s equity programs and compensation policies

Nabízíme

  • Work in a prestigious international company
  • Motivation salary according to experience (33 000 – 35 000 CZK)
  • Attractive benefits system
  • International working environment across countries and continents
  • Opportunity to make a personal difference by helping to shape and implement world-class TR policies, processes and tools
  • Personal development in TR expertise and in working with SAP software

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včera
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno