O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- Plánování pracovních směn, rozřazování zaměstnanců na projekty a jejich koordinace před začátkem směny
- Pravidelná komunikace s dodavatelskými agenturami, HR, výrobou, kvalitou a zaměstnanci
- Tvorba směnných plánů u nových HPP a DPČ
- Komunikace se zaměstnanci v rámci nahlašování, rušení a změny směn
- Realizace aktiv pro snížení rizika nepokrytí směny
- Pravidelný reporting
- Personální administrativa a správa interní dokumentace ve svěřené oblasti (manuály, FO, školící materiály)
- Kontrola a schvalování docházky HPP/DPČ, plány dovolených, evidence čipových karet
- Spolupráce při prodlužování smluv zaměstnanců a převodech do kmenového stavu klienta
- Poradenská a podpůrná činnost pro vedoucí i řadové zaměstnance
Požadujeme
- pracovní zkušenosti z oblasti personalistiky
- nadšení a motivace pro práci v oblasti HR
- pozitivní, komunikativní a proaktivní osobnost
- dobrá znalost Excelu
- Ochota pracovat ve dvousměnném provozu - ranní/odpolední (05:00 - 13:30, 10:00 - 18:30 (v nejvyšší sezóně 11:30 - 20:00)
Nabízíme
- různorodou a zajímavou práci zaměřenou na lidské zdroje
- příležitost rozvíjet se a kariérně růst
- prostřední dynamické mezinárodní společnosti s přátelskou atmosférou
- balíček benefitů: dovolená navíc, sickdays, stravenky, mobilní telefon, školení
- Místo výkonu práce: Brno - Slatina
- Datum nástupu: ihned/dohodou