O firmě
Jsme personální agentura s 60 letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Každý den pracujeme na tom, abychom lidem našli tu nejlepší práci, ve které se mohou realizovat a firmám ty nejlepší zaměstnance, kteří jim pomohou v úspěšném rozvoji. To je to, co děláme a kým jsme.Popis pracovní nabídky
- be responsible for the specified HR agenda for the south and centra EU regions
- manage all employee administrative processes from hire to dismissal
- support the international recruitment process
- support and work according to internal company regulations as well as legal procedures
- maintain records and provide regular reports as needed to management and business leaders
- cooperate with external local payroll providers
Požadujeme
- a minimum of 3 years experience in an HR generalist position
- excellent English and Cech langage required
- flexibility and ability to travel
- people focus, great communicationa nd presentation skills
- experience with the full cycle HR process
Nabízíme
- full time contract for up to 3 years (coverage for maternity leave)
- dynamis and variable work environement
- global, multicultural team
- great benefits structure