Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Administrativní pracovník
Lokalita:
Strakonice
Může se Vám hodit:
Administrativní pracovník Strakonice

Volné pracovní místo HR manager

aktivní
Bohemia Works, a.s.

Jsme personální agentura poskytující firmám z celé České republiky a Rakouska, kvalifikované zaměstnance na určité pracovní pozice. Dle požadavků zprostředkuje práci v Německu.
Nabízíme také služby pro uchazeče o zaměstnání – dokážeme najít zajímavé pracovní pozice s kvalitním platovým ohodnocením či bonusy.
Naším cílem je Vaše absolutní spokojenost. S týmem, jako je ten náš, jsme schopni vyhovět každému klientovi s jakýmkoliv požadavkem = nabízíme profesionální služby!

Místo pracoviště
Strakonice
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské / univerzitní

Popis pracovní nabídky

  • zajistit dodržování právních právních předpisů v oblasti lidských zdrojů
  • připrava aktualizací, doporučit postup politiky lidských zdrojů v souladu s potřebami a požadavky společnosti
  • zajistit organizaci personálu: od plánování počtu zaměstnanců, nábor,výběrové řízení ve spolupráci s vedoucími ostatních oddělení
  • plánovat a provádět přiměřené obmněny benefičního programu
  • udržovat vysokou kvalitu zaměstnaneckých vztahů, komunikace se zaměstnanci, sledovat mínění zaměstnanců, komunikace a jednání s vedoucími pracovníky ostatních oddělení
  • pravidelný reporting zaměřený na: účinnost a dodržování předpisů společnsti
  • zajistit pravidelná povinná školení zaměstnanců, zajištění vohodných pracovních školení pro rozvoj zaměstnanců
  • příprava pravidelné honotící zprávy, statistiky, příprava, sledování a vyhodnocování rozpočtu, odpovědnost za HR nákladový controlling

Požadujeme

  • zkušenosti na pracovní pozici HR manažer ze středně velké výrobní společnosti
  • VŠ vzdělání – ekonomického, sociálního, technického směru
  • 5 let praxe v oblasti řízení lidských zdrojů, nejlépe ve výrobním podniku
  • znalost pracovního práva a platných předpisů
  • velmi dobré komunikačními schopnosti
  • schopnost pracovat pod tlakem
  • uživatelská MS Office – Word, Excel a PowerPoint
  • anglický jazyk na komunikativní úrovni podmínkou
  • německý jazykové výhodu

Nabízíme

  • motivující platové ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti
  • příležitost pro profesní a osobní růst
  • možnost spolupráce na mezinárodních projektech
  • motivační program pro zaměstnance
  • příspěvek na dopravu
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na dovolenou a Vánoce

Jiná sdělení

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete prosím Váš životopis v ČJ a AJ.
Odpovědí na tento inzerát dáváte společnosti Bohemia Works a.s. svůj souhlas se zpracováním osobních dat dle zákona č. 101/2000 Sb, o ochraně osobních údajů.
!!!Naše služby hradí pouze klienti nikoliv kandidáti!!!

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
dnes
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
dnes
Vedlejší činnost vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Administrativa: Řiďte si svůj čas - brigáda i hlavní činnost
komunikace se zákazníky, klientský servis v oblasti wellness rozvoj firmy a s tím související organizační činnost. preferujeme dlouhodobou spolupráci
Klára Steklá ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
včera
Nabízíme práci klientského poradce/kyně pro maloobchod.
Náplň práce: Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petra Kotková ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno