Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:

Volné pracovní místo HR PAYROLL CONSULTANT (MZDOVÁ ÚČETNÍ)

aktivní
Randstad s.r.o.

Jsme personální agentura s 55ti letou tradicí. Pomáháme lidem najít tu správnou práci a firmám ty správné zaměstnance. Můžete se za námi zastavit na 11 pobočkách po celé ČR.

Místo pracoviště
Praha
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou

Popis pracovní nabídky

The Payroll Consultant is responsible for the transaction of HR Czech Payroll administration processes.
He/she coordinates and administers the payroll and social security, health insurance and income tax related agendas for employees.
He/she is single point of contact for payroll processes and acts as an advisor for standard issues and first level escalations, cooperates
with other teams and external service providers.

Key Responsibilities
 

  • administration and maintenance of payroll related tasks and agendas
  • running the monthly payroll in SAP system, and administer all related processes
  • communication with the Czech authorities (taxes, securities, insurance etc.) 
  • providing obligatory notifications, reviews and reports, annual tax reconciliation administration
  • administration and preparation of all payroll related statistics and analyses
  • tracking, implementation and follow up of payroll relevant legislation changes
  • providing payroll related advisory services to employees, issuing confirmations and income documents 
  • solving tickets and employee quires, participation in payroll related projects


For our international known client, international company, we are searching for a successful candidate for a challenging position:

HR PAYROLL CONSULTANT WITH ENGLISH (MZDOVÁ ÚČETNÍ SE ZNALOSTÍ ANGLICKÉHO JAZYKA)

Požadujeme

  • secondary education
  • advanced MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint) 
  • SAP system knowledge, HR application knowledge is an advantage
  • 2 years working experience in Czech payroll administration, processing and in cooperation with the Czech authorities
  • good understanding and orientation in the Czech payroll related legislation and requirements
  • working experience within a Shared Service Centre and customer orientated environment preferred 
  • fluent written and spoken English skills, other foreign language skills advantage

Nabízíme

  • Accuracy / attention to detail
  • Quality driven, analytical and problem solving skills
  • Professional communication skills
  • Ability to work in international teams
  • Ability to work under pressure and to deadlines
  • Ability to plan and organize work duties effectively
  • work in a prestigious international company
  • motivation salary according to experience
  • bonuses, meal vouchers, sick days, extra holiday etc.
  • international working environment across countries and continents

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

HR ASSISTANT with French
Ref. č.: 20-28-223890. Fluent in ENGLISH and FRENCH? Good at MS EXCEL? Desire to work in an INTERNATIONAL environment?<br/>Then we are looking for YOU !!!<br/> <br/>Apply NOW!<br/> <br/>Your main responsibilities will be:<br/> <u ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
HR associate with GERMAN - NO EXPERIENCE NEEDED!!!
Ref. č.: 20-28-224046. Are you interested in HR?<br/>Are you fluent in English and GERMAN? <br/> <br/>You have great opportunity to work for an amazing INTERNATIONAL COMPANY - if you would like to kick start your career in HR, th ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
HR Support with DUTCH
Ref. č.: 20-28-224057. Are you interested in HR?<br/>Would you like to work for a MULTINATIONAL prestigious COMPANY in Prague?<br/>Are you fluent in ENGLISH and DUTCH? <br/> <br/>APPLY NOW and work in dynamic environment with ver ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
včera
HR KONZULTANT |PŘÍLEŽITOST PRO ABSOLVENTY!
Ref. č.: 18-12-222338. Právě jsi ukončil studium a rozhlížíš se po zajímavé pracovní příležitosti? Zajímá tě oblast HR, businessu a angličtina pro tebe není žádný problém? Pak hledáme právě TEBE!<br/>Jsme číslo jedna na trhu v ob ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
Recruitment Consultant - začněte svoji kariéru v HR!
Ref. č.: 20-12-223961. Hledáme PARŤÁKA - ŠIKOVNÉHO HRistu<br/> <br/>Zajímate se o oblast oblast HR, rádi byste používali anglický jazyk (a případně i další jiné) na každodenní bázi a pracovali v rámci jedné z nejúspěšnějších perso ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha Plný úvazek
týden
HR Recruitment Consultant | mezinárodní projekty
Ref. č.: 20-12-223964. Zajímá Vás oblast HR? Rádi byste používali znalost cizích jazyků na denní bázi a pracovali na mezinárodních projektech? Baví Vás denně komunikovat s lidmi? <br/> <br/>Pokud ano, pak zvažte příležitost stát ...
Grafton Recruitment s.r.o. Praha centrum Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno