Je nám líto, tato nabídka již není platná. Podívejte se na další nabídky práce, které by Vás mohly zajímat:
Zařazeno v oborech:
Administrativa
Pozice:
Asistentka
Lokalita:
Pardubice
Může se Vám hodit:
Asistentka Pardubice

Volné pracovní místo HR specialista - asistent/ka personálního oddělení

aktivní
ENTER-PRISE PS s.r.o.

Kontrolní společnost

Místo pracoviště
Pardubice - centrum
Pracovní poměr
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Vzdělání
středoškolské nebo vyučení s maturitou
Hrubý plat
12 000

Popis pracovní nabídky

Personální administrativa
Cestovní příkazy
Organizování zakázek
Péče o zaměstnance
Komunikace se zaměstnanci
Další administrativní činnost

Požadujeme

Samostatnost
Spolehlivost
Znalost práce s PC
Znalost zákoníku práce výhodou
Znalost AJ výhodou
Ochota pracovat
Výborné komunikační a organizační dovednosti

Nabízíme

Nástupní plat od Kč 12 000,–-
Práce v mladém kolektivu
Práce v centru Pardubic
Možnost dalšího rozvoje
Nástup možný ihned

Jiná sdělení

V případě zájmu použijte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

Organizační činnost - Nabídka práce vedená z domov...
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha eshopu, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Monika Břízová ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, ...
týden
Vedlejší činnost vedená z domova nebo Vaší kanceláře
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Andrea Nývltová ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Nabídka práce vedená z domova
Obsluha klientů, klientský servis, obsluha e-shopu, koordinace maloobchodu a velkoobchodu, organizační činnost
Kamila Šenková ČR Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
týden
Práce z domu, vedlejší činnost. 2-3 hod. denně. Vynikající finanč...
Obsluha klientů, klientský servis, rozvoj velkoobchodu a s tím související organizační činnost.
Petr Hlaváček ČR Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
aktivní
Supply Chain asistent/ka
• komunikace se zákazníky a zajištění vyřízení objednávek • práce s Excel tabulkami • práce s programem Microsoft Word, SAP • vytváření reportů pro vedení společnosti • plánování výroby
JOBSYSTEM s.r.o. Přelouč Plný úvazek
týden
asistent/ka ekonomického oddělení
Místo výkonu práce: třída Míru 60, Pardubice. Pracovní doba 8:00 - 16:00 Pracovní náplň: zadávání faktur do systému, vystavování faktur, vedení pokladny, příprava podkladů pro účetní, administrativa, plnění úkolů/požadavků veden ...
SIMIX HR s.r.o. třída Míru 60, Pardubice Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2016 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno