Volné pracovní místo  HUMAN RESOURCE - PAYROLL ASSISTANT

Lokalita a další
Pracovní poměr Úvazek Plný úvazek
Vzdělání Bakalářské, Vysokoškolské

O firmě

Společnost Grafton Recruitment byla založena v Dublinu v roce 1982. Od svého založení si Grafton Recruitment vybudovala pozici světově uznávaného poskytovatele personálních a náborových služeb. Síť naší společnosti se rozrostla do celkového počtu 59 poboček v 15 zemích (Velká Británie, Irsko, Chile, Maďarsko, Polsko, Česká republika, Slovenská republika, Belgie, Litva, Portugalsko, Rakousko, Rusko, Francie, Turecko, Spojené Arabské Emiráty).

Popis pracovní nabídky

Do you to work for an INTERNATIONAL company as a PAYROLL ASSISTANT within HUMAN RESOURCE department?<br/>
<br/>Here we are with your new job that will boost your career!<br/>
<br/>In your new job, your responsibilities will be:<br/>
<ul>
<li> Timely and accurate processing of assigned employee payroll checks</li>
<li> Provide training as needed</li>
<li> Research and reconcile the payroll error reports</li>
<li> Process journal entries and reconcile to the general ledger</li>
<li> Month end close duties</li>
<li> Maintain payroll reports</li>
<li> Reconcile payroll related accounts</li>
<li> Regular reporting </li>
<li> Enter employee information in the system and maintain employee files</li>
</ul>

Požadujeme

<ul>
<li> At least 1 year of previous work experience in payroll </li>
<li> Familiarity with accounting principles </li>
<li> Fluent English skills (any other language is an advantage)</li>
<li> Very good command of MS Office (especially Excel - conditional formatting, Vlookup, filters, pivot tables)</li>
<li> Organizational skills</li>
<li> Previous experience with SAP is a plus, not must</li>
<li> Ability to meet deadlines with minimal supervision</li>
<li> Good sense of humor and friendly attitude! No joke! :)</li>
</ul>
 Zpět