Volné pracovní místo INCIDENT MANAGER

aktivní
SPPA group s.r.o.

Personální a vzdělávací agentura

Místo pracoviště
Novojičínsko + zahraničí
Pracovní poměr
Plný úvazek
Vzdělání
bakalářské, vysokoškolské

Popis pracovní nabídky

The Incident Manager is a position within the scope of Incident Management ITILv3 process.
Reports into IT Manager and has dotted line to Localised Support Managers.
„Users“ are all users of internal and external IT services.
„Customers“ are users of IT services internally in the organization and external paying customers that use the companies IT Services.
„Suppliers“ are parties defined by Service Design Supplier Management key process for each IT Service.
Tasks:

  • Responding to all input regarding unplanned service interruptions from customers and internal IT
  • Incident monitoring and reporting
  • Logging, categorization and prioritization of Incidents
  • Providing initial Incident support

Assures:
Incident investigation and diagnosis
Incident resolution or recovery using workarounds
Incident closure after verification from users or customer
Incident monitoring and interaction to other processes
Entering workarounds into KEDB while triggering Problem Management (owner of KEDB)
Preventative Maintenance is executed according agreements and documented
Continuous improvement of Incident and Maintenance process leading to reductions in COS for customers.
Defining and planning separate procedures for major Incidents
Evaluating Incidents to determine if they are likely to reoccur
Ensuring adherence to SLA
Ensuring adherence to priority based management based on impact + urgency
Ensuring Incident routing does not meet bottlenecks, escalation must happen as effectively as possible
Production of management information in relation to agreed SLAs
Making recommendations for Service Improvement Plans
Ensuring the Incident Management process is performed as designed
Ensuring the Incident Management process is fit for purpose
Ensuring process description meets objectives
Sponsorship, design, and continual improvement of the process and its metrics
Following the organization's po­licies relating to employment
Personnel:
Leading and supporting the Support/ Incident Management team.
Motivate the employees you are responsible for. Help them thrive in a challenging work environment.
Understanding the full scope of the Incident Management process.
Ensuring that all your co-workers in projects understand and follow all procedures they are involved with.

Požadujeme

Key Success factors:

  • Takes Ownership
  • Drive for results
  • Interpersonal effectiveness
  • Building effective Teams
  • Technical Knowledge
  • Withstands Pressure
  • Good Communication skills
  • Customer Focus

Skills and Experience:
It is expected that the Incident Officer has the competence required to competently manage the Incident Management ITILv3 process.
It is expected that he/she constantly acquires knowledge necessary to continually manage the Incident Management ITILv3 process better so that expectations are continually met.
Other requirements
Travelling is required for <20% of the time.
He/she is fluent in English. Preferably speak Czech and German.

Jiná sdělení

V případě zájmu použíjte volbu „odpovědět“.

Podobné nabídky práce

PRODUKTOVÝ MANAŽER (35.000 - 45.000,- Kč)
Láká Vás práce pro ryze Českou výrobní společnost s dlouholetou tradicí na trhu, která své výrobky úspěšně prodává do celého světa? Hledáte práci, kde uplatníte svoji schopnost dovést projekt od myšlenky k realizaci? Potom hledám ...
Advantage Consulting, s.r.o. nový jičín Plný úvazek
dnes
ŘEDITEL REALIZACÍ – STAVEBNICTVÍ #7191633
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, jedničku na stavebním trhu v oblasti otvorových výplní, kandidáty/kandidátky na pozici: ŘEDITEL REALIZACÍ – STAVEBNICTVÍ Popis pozice / Náplň práce: - Zodpovědnost za plnění ...
People Consulting s.r.o. Česká republika Plný úvazek
včera
ŘEDITEL REALIZACÍ – STAVEBNICTVÍ #7191633
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, jedničku na stavebním trhu v oblasti otvorových výplní, kandidáty/kandidátky na pozici: ŘEDITEL REALIZACÍ – STAVEBNICTVÍ Popis pozice / Náplň práce: - Zodpovědnost za plnění ...
People Consulting s.r.o. Česká republika Plný úvazek
včera
OBCHODNĚ TECHNICKÝ SPECIALISTA NA PODLAHOVÉ KRYTINY #5398198
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, významnou obchodní společnost působící na stavebním trhu, vhodné kandidáty/tky na pozici: OBCHODNĚ TECHNICKÝ SPECIALISTA NA PODLAHOVÉ KRYTINY Popis pozice / Náplň práce: - Na ...
People Consulting s.r.o. ČR Plný úvazek
včera
OBCHODNĚ TECHNICKÝ SPECIALISTA NA PODLAHOVÉ KRYTINY #5398198
People Consulting s.r.o. hledá pro svého klienta, významnou obchodní společnost působící na stavebním trhu, vhodné kandidáty/tky na pozici: OBCHODNĚ TECHNICKÝ SPECIALISTA NA PODLAHOVÉ KRYTINY Popis pozice / Náplň práce: - Na ...
People Consulting s.r.o. ČR Plný úvazek
včera
SOFTWAROVÝ INŽENÝR - vhodné pro absolventy
Ref. č.: 4-10-226301. Baví Tě programovat v C++? Jsi absolvent vysoké školy, který hledá práci v perspektivní výrobní společnosti, která je jedničkou na trhu? Ať už jsi čerstvý absolvent nebo již zkušený kandidát, neváhej a konta ...
Grafton Recruitment s.r.o. Nový Jičín Plný úvazek
týden

Poslat známému

Zadejte Vaše celé jméno např. Jan Novák
Zadejte svůj e-mail např. jan.novak@seznam.cz
Zadejte celý e-mail známého např. petr.nemec@seznam.cz

© 2006 - 2017 Easy-prace.cz | Mapa stránek | Na Easy práci.cz si snadno najdete nové zaměstnání. Nabídky práce můžete filtrovat podle oboru a lokality z celé České republiky. Pokud jste firma, která hledá nové zaměstnance, vložte pomocí jednoduchého inzerátu nabídku práce. Ta se bude zobrazovat pouze těm, kteří o ni mají opravdu zájem.

Práce ve městech: práce Praha | práce Brno | práce Olomouc | práce Plzeň | práce Liberec | práce České Budějovice | práce Zlín | práce Pardubice | práce Mladá boleslav | práce Kladno