O firmě
ADECCO je dominantní společností na světovém trhu personálního poradenství. Cílem společnosti je poskytovat našim zákazníkům širokou paletu služeb v oblasti řízení lidských zdrojů a vždy nabízet pružné řešení jejich potřeb.Na trhu v České republice působíme již od roku 1992 a máme zde 13 poboček a on-site pracovišť. Přítomnost v jednotlivých regionech nám umožňuje detailně poznat lokální specifika trhu práce. Při poskytování našich služeb spojujeme zájmy obou skupin svých zákazníků, uchazečů i zaměstnavatelů. Řešíme potřeby svých klientů v oblasti řízení lidských zdrojů a zároveň dáváme uchazečům šanci rozvoje profesního i mimoprofesního.
Popis pracovní nabídky
- Responsible for set up off effective communication process
- Select proper communication platforms together with marketing department
- Ensure content and format for intranet is in accordance with internal communications policy, and up to date
- Create and review text for internal communication
- Coordinate internal activities such as department and leaders meetings
- Provide internal communications for projects that impact the organization ensuring minimal business disruptions.
- Set and define feedback system to measure internal communications effectiveness throughout the organization together with marketing department
Požadujeme
- Bachelor’s degree
- Fluent spoken and written English (C1)
- Excellent written and verbal communication skills
- Excellent knowledge of Czech language
- Able to work on own initiative
- Act as a communication bridge between IS and operational units
- Coordinate cross country communication
Nabízíme
- 20 000 Kč
- až 8 000 Kč osobní ohodnocení
- 5% kvartální prémie
- stravenky
- 25 dní dovolené